قطع دست پسر جوان در درگیری بچه‌محل‌ها!

درگیری

دعوای دو گروه از پسران کم‌سن و سال باعث شد دست یکی از آنها با ضربه قمه قطع شود.

هداپرس:تحقیقات پلیس برای دستگیری آخرین نفراتی که در درگیری خونین منجر به قطع دست پسر ۲۴ساله شرکت داشتند، ادامه دارد.به نقل از اعتماد، حدود دو هفته پیش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد چند نفر با یک دستفروش در منطقه یافت‌آباد درگیر شده‌اند که درگیری با چاقوکشی و دست به قمه شدن طرفین درگیری ادامه یافته است. بنابراین گروهی از ماموران گشت پلیس در محل درگیری حضور یافتند.

ماموران پلیس در مشاهدات اولیه خود دیدند دست جوانی در این نزاع قطع شده است. در پرس‌وجوهای بعدی مشخص شد درگیری بین دو گروه هشت و سه نفری رخ داده است. در این درگیری مچ دست جوانی با ضربه قمه طرف مقابل قطع شد. این در حالی بود که اقدامات درمانی حکایت از آن داشت که عضو قطع‌شده قابل پیوند نیست.

این جوان ۲۴ساله پس از درمان اولیه تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: من بساط جوراب و کلاه‌فروشی دارم و آن موقع که این اتفاق رخ داد، پای بساطم ایستاده بودم. همان موقع هشت نفر که قبلاً با آنها درگیر شده بودم سر بساطم آمدند و من را کتک زدند و کلاه‌هایم را با خودشان برند. نمی‌دانم چه کسی موضوع را به دوستانم خبر داده بود که در حین درگیری دو نفر از رفیقانم خودشان را رساندند و در حمایت از من وارد دعوا شدند. وقتی نزاع اوج گرفت یکی از آنها با قمه به مچ من زد و دستم از مچ قطع شد.

ادامه بررسی‌ها برای ماموران پلیس روشن کرد که اتفاق خونین به خاطر کری‌خوانی‌هایی بوده که بین بچه‌محل‌هایی که ۱۸ تا ۲۴ سال دارند جریان داشته و چشم در چشم شدن چند بچه محل جرقه اولیه این وقایع را زده است.

در ادامه ضارب ۲۰ساله دستگیر شد و پس از اعتراف به حضور در درگیری و قطع کردن دست جوان مجروح گفت: شاکی چند روز قبل از آن ماجرا در پارک محل سراغ یکی از دوستانم رفت و او را کتک زد. برای همین آن روز من و چند نفر دیگر در حمایت دوست‌مان جلوی بساط او رفتیم و کتکش زدیم. داشتیم فرار می‌کردیم که دو دوستش جلوی ما را گرفتند و خودش هم با قمه به شیشه ماشین ما زد. همین باعث درگیری دوباره شد و ما هشت نفر با آن سه نفر با چاقو و قمه به جان هم افتادیم. من نفهمیدم چطور شد که در آن درگیری با قمه دستش را قطع کردم.

در پی این اعترافات تاکنون ۶ نفر از هشت مهاجم دستگیر شده‌اند و تحقیقات برای دستگیری دو مهاجم فراری دیگر ادامه دارد. اینها در حالی است که دو نفر از افراد حاضر در این درگیری زیر ۱۸ سال دارند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10950

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: