بازداشت عاملان زورگیری از ۵۰ نفر در شرق تهران

زورگیری

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری پنج سارق که اقدام به زورگیری از ۵۰ نفر در شرق تهران کرده بودند،خبر داد.

 

هداپرس:سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال چندین مورد اعلام وقوع زورگیری‌های از شهروندان با استفاده از سلاح سرد در شرق تهران، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان تحقیقات ابتدایی را به سرعت آغاز کردند، گفت: کارآگاهان در بررسی‌ها متوجه شدند که سرقت‌ها ازسوی توسط پنج سارق جوان و سابقه‌دار انجام شده است. در ادامه و با کسب این اطلاعات نیز ماموران با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و بازبینی‌های دوربین مداربسته اطراف صحنه جرم هویت متهمان را شناسایی کرده و متوجه شدند که آنها دست به سرقت‌های زیادی زده‌اند.

ولی‌پور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم با  اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در یکی از محله‌های تهران شناسایی و پس از  هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت:  متهمان در جریان تحقیقات به ۵۰ فقره  سرقت و زورگیری از شهروندان در خیابان‌های شرق تهران اعتراف کردند. همچنین شماری از مالباختگان نیز در مواجه حضوری، این افراد را به عنوان سارق اموال خود مورد شناسایی قرار دادند.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه مالخر این پرونده نیز دستگیر و ۵۰ دستگاه تلفن همراه به سرقت رفته از وی  کشف شد، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان دیگر در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12474

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: