حملات مقاومت لبنان به مقرهای صهیونیست‌ها و حمله پهپادی و توپخانه‌ای اشغالگران

لبنان

مقاومت لبنان امروز از حمله به مقر نظامی «جل العلام» خبر داد. این در حالی است که از ترس نفوذ پهپادها آژیرهای خطر در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمدند.

 

هداپرس:حزب‌الله لبنان امروز (یکشنبه) اعلام کرد در حمایت از ملت پایدار غزه و در پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف آن مبارزان مقاومت ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه مقر نظامی جل العلام را با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند که مستقیما به هدف مورد نظر اصابت کردند.

این در حالی است که خبرنگار المیادین گزارش داد مقر رژیم اشغالگر موسوم به راهب توسط موشک‌هایی از لبنان هدف قرار گرفت.

حزب‌الله لبنان نیز در تایید این خبر در بیانیه‌ای اعلام کرد مبارزان آن تجهیزات جاسوسی در مقر راهب را با تسلیحات مناسب هدف قرار دادند که دقیقا به هدف مورد نظر اصابت کرد.

زخمی شدن یک سوری در حمله پهپادی اشغالگران

این خبرنگار همچنین گفت پهپاد اشغالگران خودرویی را نزدیک شهرک الصویری در بقاع غربی هدف قرار داد. در این راستا خبرنگار الجزیره گفت یک سوری در حمله صهیونیست‌ها در شهرک الصویری زخمی شد که حالش وخیم است.

این خبرنگار در ادامه نیز از حمله اشغالگران به اطراف شهرک الطیبه خبر داد. همچنین توپخانه رژیم صهیونیستی اطراف شهرک طیرحرفا را هدف قرار داد.

این در حالی است که رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند در الجلیل غربی علاوه بر شنیده شدن صدای انفجار دودی سفید در نزدیکی ۲ قایق نظامی در شمال نهاریا رویت شده است.

همچنین پیشتر امروز صدای آژیرهای خطر در چندین شهرک دشت الحوله در الجلیل غربی از ترس نفوذ پهپادها به صدا درآمدند.

به گزارش این رسانه‌ها، آژیرهای خطر در سراسر منطقه جنوبی بلندی‌های جولان از جمله در کفر حاروف، بنی یهودا و میفو حما شنیده شد. به گزارش این رسانه‌ها، آژیر خطر به ظن نقض حریم هوایی جولان توسط پهپادها به صدا درآمد.

رسانه‌های عبری از شلیک حدود ۵۰ موشک از لبنان به سمت بلندی‌های جولان خبر دادند و خاطرنشان کردند که پدافند هوایی در جولان پس از پرتاب موشک از لبنان فعال شده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=13503

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: