عضو کنست: جنگ باید با شهرک‌سازی در کل شمال غزه پایان یابد

عضو کنست

تزویکا فوگل، رئیس کمیته امنیت داخلی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی)، در بحبوحه درخواست‌های فزاینده یهودیان برای لزوم بازگشت شهرک نشینان به نوار غزه بعد از جنگ، گفت: اسرائیل باید با اسکان یهودیان در شمال نوار غزه به جنگ خود پایان دهد.

 

هداپرس:شبکه هفت رژیم صهیونیستی به نقل از فوگل گزارش داد جهان پیروزمندان را دوست دارد. بنابراین، فلسطینی‌ها باید بهای هفت اکتبر گذشته را با نداشتن زمین در غزه بپردازند.

سرتیپ تزویکا فوگل که از حزب «عوتسما یهودیت» (نیروی یهودی) است، در اظهارات قبلی خود حضور «خائنان از درون» را در پشت حمله جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در هفت اکتبر رد نکرد.

چند روز پیش، سی‌ان‌ان به نقل از دانیلا وایس، مادرخوانده جنبش شهرک‌سازی صهیونیست‌ها گزارش داد که ۵۰۰ خانواده برای اسکان در غزه درخواست داده‌اند و او پس از حمله هفتم اکتبر گذشته، بازگشت به غزه را در اولویت قرار داده است.

وایس طی یک جلسه رسانه‌ای در خانه خود در شهرک قرنیه شمرون در کرانه باختری اشغالی با شرکت کنندگان در مورد طرح‌هایی برای احیای بلوک شهرک سازی گوش قطیف در غزه که در سال ۲۰۰۵ توسط ارتش اشغالگر تخلیه شد، گفت‌وگو کرد.

وی از حاضران دعوت کرد تا نام خود را در فهرست کسانی که مایل به مهاجرت به غزه هستند، ثبت کنند و تاکید کرد که کاملاً متقاعد شده است که این اتفاق در زمان حیاتش خواهد افتاد.

وایس بر دیوار خانه‌اش نقشه‌ای آویزان کرده است که شامل ۶ گروه از شهرک‌ها در امتداد نوار غزه است و جایی برای حضور بیش از ۲ میلیون فلسطینی ساکن غزه نیست. او افزود: ما یهودیان در غزه خواهیم بود. آنها نخواهند بود.

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اسکان مجدد در غزه را «هدفی غیر واقعی» توصیف کرد، اما این احتمال را کاملا رد نکرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=13495

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: