حساسیت اینستاگرام به خواب شبانه نوجوانان!

اینستاگرام

شرکت متا که شرکت مادر اینستاگرام است، در پست خود اعلام کرد خواب مهم است به خصوص برای افراد جوان.

 

هداپرس:شرکت متا در یک پست وبلاگ اعلام کرد: برای کاربران ۱۳ تا ۱۷ سال، پس از گذشت بیش از ۱۰ دقیقه چرخیدن در بخش‌های اینستاگرام مانند ریلز یا بخش پیام‌های مستقیم در آخر شب، پیام شبانه‌ای نمایش می‌دهد و آنها را به خوابیدن تشویق می‌کند.

این ویژگی تحت عنوان Nighttime Nudges، تلاشی از سوی این شرکت شبکه اجتماعی برای کمک به نوجوانان برای مدیریت زمان سپری شده در اپلیکیشن اینستاگرام و جلوگیری از چرخیدن در این برنامه برای کل شب است.

شرکت متا که شرکت مادر اینستاگرام است، در پست خود اعلام کرد خواب مهم است به خصوص برای افراد جوان.

این ویژگی، جدیدترین به روزرسانی ابزارهای نظارت والدین اینستاگرام است که از سوی شرکت متا عرضه شده است. ابزارهای نظارتی والدین به مسنجر فیس بوک هم اضافه خواهند شد و به والدین اجازه می‌دهند کنترل‌های برنامه ریزی شده برای استفاده فرزندان خود از این اپلیکیشن اعمال کرده، فهرست مخاطبان آنها را مشاهده کنند و ببینند که آنها، چه کسانی را مسدود کرده اند.

شرکت متا در واکنش به فشارهای نظارتی برای امن شدن محیط پلتفرم‌های شبکه اجتماعی برای کاربران خردسال، برای نخستین بار در ژوئن سال میلادی گذشته، اعلام کرد که ابزارهای بیشتری را برای والدین به منظور کنترل فعالیت کودکانشان عرضه خواهد کرد.

این غول شبکه اجتماعی اعلام کرد به افزودن ابزارهای کنترل والدین در سال ۲۰۲۴، ادامه می‌دهد.

شرکت متا هفته گذشته اعلام کرده بود نوع محتوایی که نوجوانان می‌توانند در اینستاگرام و فیس بوک مشاهده کنند را محدود می‌کند. مشاهده محتوای نامناسب مانند پست‌هایی درباره خودآزارگری، اختلالات خوردن و خشونت گرافیکی، برای حساب‌های نوجوانان به شکل خودکار، محدود خواهد شد.

منبع:ایسنا
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10926

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: