اسبقیان: با حضور در انتخابات، توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنیم

اسبقیان

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: یکی از شاخصه‌های ایران قوی، حضور همیشگی ملت قهرمان کشورمان در صحنه انتخابات است که به دنیا نشان می‌دهد که مردم ایران پای نظام و رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند.

 

هداپرس:اسبقیان بیان کرد: فرارسیدن اعیاد ماه شعبان را به شما تب۶+ریک و تهنیت عرض می کنم. امیدوارم با عنایت خداوند متعال و صاحب الزمان (عج) بتوانیم در راستای پیشبرد اهداف کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم برداریم.

وی ادامه داد: همان طور که می دانید دشمن نمی خواهد که انتخابات مانند همیشه با شور و استقبال ملت شریف ایران برگزار شود. امروز آمریکا نمی خواهد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفظ شود و از ایران قوی هراس دارد. امروز شاهد هستیم که هیمنه آمریکا توسط مبارزین یمن درهم شکسته شده است.

معاون‌توسعه‌ورزش قهرمانی و حرفه ای افزود: آمریکایی ها ایران را مقتدر و قوی می دانند و یکی از شاخصه های این اقتدار حضور همیشگی ملت قهرمان ایران در صحنه انتخابات است که نشان می دهد که مردم ما پای عهد خود با امام خمینی (ره)، شهدا و رهبرعظیم الشان انقلاب ایستاده اند و خواهند ایستاد.

وی عنوان کرد: پیش از انقلاب اسلامی نمی توانستیم با نیروهای آمریکایی و انگلیسی برخورد کنیم اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران عزیزمان به استقلال و اقتداری رسیده است که جلوی کشتی انگلیس را می گیرد. ما تا آخرین نفس در کشورمان می مانیم و از خاک ایران عزیزمان دفاع می کنیم و پوزه و هیمنه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را بر خاک می مالیم و اجازه نمی دهیم که دشمن بخواهد برای ما تصمیم گیری کند و با یاری خداوند و تدبیرهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توطئه های دشمن را نقش بر آب خواهیم کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12293

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: