رژیم صهیونیستی بعد از تهدیدات سید حسن نصرالله مناطقی در شمال را بست

رژیم صهیونیستی

رسانه‌های عبری گزارش دادند مقامات رژیم صهیونیستی چندین منطقه در شمال را بعد از تهدیدات دبیرکل حزب‌الله لبنان بستند.

 

هداپرس:رسانه‌های عبری شامگاه جمعه گزارش دادند مسؤولان رژیم صهیونیستی چندین جاده در شمال را بعد از تهدیدات سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان بستند.

مقاومت اسلامی لبنان جمعه چندین عملیات را علیه پایگاه‌های رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه دوفیف، رامیا، زبدین، رویسات العلم در مزارع شبعا و پایگاه المالکیه انجام داد.

این عملیات‌ها همزمان با اظهارات سید حسن نصرالله انجام شد. وی تأکید کرد: هدف دشمن اسرائیلی از کشتن غیرنظامیان فشار بر مقاومت برای متوقف کردن آن است. تمام فشارها از هفت اکتبر با هدف توقف جبهه جنوب بوده است. مقاومت موضوع آسیب زدن به غیرنظامیان را نمی‌تواند تحمل کند و دشمن باید درک کند که درباره این مساله از حد خود فراتر رفته است.

مقاومت لبنان پنجشنبه اعلام کرد تعداد عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی ظرف ۱۳۱ روز به ۱۰۳۸ عملیات رسید. مقاومت لبنان این عملیات‌ها را در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت در غزه و در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان انجام می‌دهد.

از سوی دیگر دنی یاتوم، رئیس سابق موساد رژیم صهیونیستی اعلام کرد: به نفع اسرائیل نیست که جبهه جنگ را با حزب‌الله در جنوب لبنان باز کند.

وی گفت: اسرائیل امروز در مقابل محور مقاومت تنها است و به جای اینکه محور لیبرال دموکراتیک به رهبری آمریکا با این محور بجنگد، ما مجبور به جنگ با آن هستیم. در هفت اکتبر شوکه شدم زمانی که دیدم ما به ناوهای هواپیمابر برای نجات اسرائیل نیاز داریم.

از سوی دیگر جرشون هاکوهین، از فرماندهان سابق رژیم صهیونیستی گفت: ما در یک وضعیت بی‌سابقه و فاجعه بار هستیم و وضعیت در شمال بسیار سخت است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: ما در سال ۱۹۶۷ نیستیم. نه ارتشی وجود دارد و نه توانایی این را داریم که وارد عملیات زمینی شویم تا حزب‌الله لبنان را وادار به عقب نشینی به مابعد مرزهای رود لیطانی کنیم. هدف از تمام تهدیدات ایجاد یک عملیات بین‌المللی است.

منابع نظامی رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کردند ارتش این رژیم قدرت جنگ در ۲ جبهه غزه و لبنان را به صورت فشرده ندارد.

پیشتر نیز روزنامه هاآرتص گزارش داده بود: حزب‌الله لبنان در تحمیل نوعی کمربند امنیتی در شمال فلسطین اشغالی موفق شده است و شهرک‌های شمال متروکه شده‌اند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11912

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: