نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران:

اجلاس گروه پنج دستاوردهای مفید و درس‌های زیادی داشت

اجلاس

نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران با بیان این که بیست و هشتمین اجلاس گروه پنج دستاوردهای مفید و درس‌های زیادی برای اعضا و سلامت منطقه به همراه داشت، گفت: تعهد سازمان بهداشت جهانی را برای حمایت از گروه پنج اعلام می‌کنم.

 

هداپرس:دکتر جعفر حسین در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین اجلاس گروه پنج در تهران، گفت: این نشست بسیار مفید، کاربردی، کارآمد و راهبردی بود.

وی افزود: دیدار هیات‌ها از نزدیک، دیدار با همسر رییس جمهور و حمایت‌ها و رهنمودهای ایشان از دستاوردهای مهم این اجلاس بود.

نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران بیان داشت: همچنین توانستیم با مدیر جدید منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی ارتباط بگیریم تا شاهد اعلام تعهد عمیق وی به سلامت زنان و مادران باشیم.

دکتر جعفر حسین اضافه کرد: درس‌های زیادی از اعضای اجلاس، با تنوع بسیار گسترده آموختیم‌. اجلاس بیست و هشتم گروه پنج فرصت فوق العاده ای برای توسعه مباحث مربوط به سلامتی خانواده و زنان بود.

وی با ابراز خرسندی از پیوستن ازبکستان به گروه پنج، گفت: کشورهای گروه پنج در زمینه سلامت عمومی تاثیر زیادی در توسعه روابط جنوب، جنوب دارند.

نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران گفت: خوشبختانه تعهدی که ایران، وزیر بهداشت ایران و رییس دبیرخانه گروه پنج به این گروه دارند، تزلزل ناپذیر است.

دکتر جعفر حسین بیان کرد: کشورهای عضو عامل تغییر در بهداشت و سلامت زنان و مادران منطقه هستند و می‌توانند در جهت اجرای مصوبات و هماهنگی‌ها کوشاتر باشند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: گروه پنج فرصت و امیدی برای رفع چالش‌های‌ سلامت در منطقه ایجاد کرده و امید است در زمینه‌های مختلف از جمله بحث واکسیناسیون و توسعه خدمات اولیه بهداشتی در منطقه بکوشد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11857

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: