برانکو نمی‌تواند برای پرسپولیس موثر باشد

پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی ناملایمت‌ها و نارضایتی در باشگاه دیده است که از پرسپولیس جدا شد.

 

هداپرس:حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی یحیی گل محمدی از هدایت سرخپوشان اظهار کرد: شرایط به صورتی است که بهتر بود گل محمدی می‌ماند و کمک می‌کرد، اما حق به او می‌دهم و شاید دیگر نمی‌تواند ادامه بدهد و به مشکلات خود واقف است و به تصمیمش احترام می‌گذاریم.

درخشان درباره اظهارات ضد و نقیص بین درویش و گل محمدی برای پایان همکاری از یکدیگر گفت: من نمی‌دانم که مشکلاتشان چه چیزی هست و وارد این مقوله نمی‌شوم. به طور حتم نارضایتی وجود داشته که منجر به قطع همکاری شده و دیگر نمی‌توانند با یکدیگر این همکاری را ادامه بدهند. به هر حال یکسری از دلایل استعفا را مسئولان باشگاه می‌گویند و یحیی هم مسائلی مطرح می‌کند و نمی‌توانم طرف یکی از آن‌ها بگیرم. به نظرم یحیی حق دارد که جدا می‌شود چرا که نارضایتی و ناملایمت‌هایی دیده است که دارد از پرسپولیس کنار می‌رود. از آن طرف باشگاه حرف‌هایی می‌زند و من نمی‌توانم قضاوت کنم. حالا آن چیزی که هست به نفع باشگاه پرسپولیس باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه بهترین گزینه برای سرخپوشان چه مربی می‌تواند باشد، گفت: من فکر می‌کنم گزینه داخلی بتواند برای هدایت سرخپوشان بهتر باشد.

او درباره اینکه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تنها گزینه خارجی را برای هدایت سرخپوشان در نظر دارد، گفت: به نظرم مربی خارجی تا بیاد و شرایط را درک کرده و خودش را پیدا کند، شاید اتفاقات دیگری رقم بخورد، اما امیدوارم آن چیزی که تصمیم می‌گیرند به نفع باشگاه پرسپولیس باشد

درخشان درباره اینکه صحبت‌هایی مبنی بربازگشت برانکو مطرح شده است، گفت: به نظرم برانکو خیلی نمی‌تواند تاثیرگذار باشد، چون آنچه که داشته به تیم داده و رفته است. معتقدم اتفاقات رخ داده در زمان برانکو دیگر تکرار نخواهد شد و این طوری نیست که همان روش و شیوه ادامه یابد و یک مقدار کار سخت‌تر می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه صحبت از انتخاب مهدی تارتار برای هدایت سرخپوشان شده است، گفت: نه، به نظرم سرمربی پرسپولیس باید از خانواده این تیم باشد و شناخته شده باشد و بداند که وضعیت سرخپوشان به چه صورت است تا بعد از آن بتواند به آن‌ها کمک کند.

او درباره اینکه تیم پرسپولیس با این تغییر و تحولات می‌تواند در نیم فصل دوم نتیجه بگیرد، گفت: به هر حال بستگی به این موضوع دارد که چه کسی را برای هدایت پرسپولیس انتخاب می‌کنند و فردی آشنا باشد که بتواند به پرسپولیس کمک کند.

درخشان درباره اینکه تیم پرسپولیس در نقل و انتقالات باید چه بازیکنانی را بگیرد، گفت: سرمربی تیم باید تصمیم بگیرد چه بازیکنانی را می‌خواهد و در آن جایگاه نیستم که صحبت کنم. به نظرم در هر ۳ پست نیاز است که پرسپولیس بازیکن بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10709

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: