آینده ژاوی در بارسلونا چه خواهد شد؟

بارسلونا

بارسلونا در ژانویه نه از مربی جدا خواهد شد نه از بازیکنان، اما احتمال حضور یک هافبک برای تقویت تیم را رد نمی‌کند.

هداپرس:در کمتر از ۲۴ ساعت ژاوی و خوان لاپورتا هر دو به صراحت اعلام کردند که بارسلونا می‌خواهد تیم را در ژانویه تقویت کند. در واقع، هیئت مدیره بارسلونا مایل به تامین مالی خرید یک بازیکن است. ایده باشگاه این است که صندوق سرمایه‌گذاری لیبرو قبل از ۳۱ دسامبر فعال شود و ۴۰ میلیون یورو به باشگاه تزریق کند، اما اگر این اتفاق نیافتد مدیران باید دوباره دست در جیب خود کنند.

هر اتفاقی که بیافتد هیئت مدیره بارسلونا می‌خواهد که ژاوی تا ژوئن بماند. خوان لاپورتا بر این باور است که ژاوی مربی ایده‌آلی برای بارسا است و می‌تواند دست در دست بازیکنان وضعیت فعلی باشگاه را تغییر دهد. هیئت مدیره به فکر تغییر نیمکت تیم نیست مگر اینکه خود مربی تصمیم به جدایی بگیرد. و این موضوع در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد زیرا هافبک سابق بارها اذعان کرده که خود را قادر به اصلاح روند فصل بارسلونا می‌داند.

در صورت جدایی غیرمنتظره او، لاپورتا و مدیرانش تیم را به رافا مارکس می‌سپارند. برای کمک به غلبه بر شرایط فعلی، ژاوی در ژانویه رختکن خود را با ویتور روکه تقویت خواهد کرد. اما بازیکنان بیشتری نیز می‌توانند وارد شوند. مربیان به دنبال بازیکنی مانند گاوی هستند، اما می‌دانند که پیدا کردن چنین بازیکنی دشوار است. آنها یک بازیکن تهاجمی می‌خواهند که مایل به قرارداد قرضی فقط برای نیم سال باشد.

باشگاه متقاعد و مطمئن است که هیچ کس در ژانویه نخواهد رفت. در واقع خود بازیکنان نمی‌خواهند باشگاه را ترک کنند. آرائوخو که در رادار بایرن است یا لواندوفسکی که از نظر گلزنی دوران ضعیفی را سپری می‌کند. دو تن از بازیکنانی که نمی‌خواهند بارسلونا را ترک کنند ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو هستند. باشگاه از عملکرد خوب هر دو بسیار راضی است و هفته‌هاست که به دنبال حفظ آنها برای فصل آینده است. باشگاه کاتالان به بازیکنان پرتغالی اطمینان داده که حاضر است برای حفظ آنها در بارسلونا از نظر مالی تلاش کنند.

در نهایت، بارسلونا نسبت به حل مساله سوپرلیگا و همچنین به نقشی که تیم در لیگ قهرمانان خواهد داشت، خوش‌بین است. لاپورتا به ژاوی و تیم اعتماد دارد، به خصوص پس از دیداری که در آنتورپ برگزار کردند. رئیس به رختکن رفت و با بازیکنان صحبت کرد. او اعتراف کرد که شکست مقابل خیرونا او را ناراحت کرده، اما بازیکنان را بسیار متعهد می‌داند و آنها را قادر به مبارزه برای تمام عناوین قهرمانی می‌بیند.

منبع:خبر ورزشی

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10247

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: