ثروتمندترین زوج فوتبالی کدام است؟

زوج فوتبالی

دیوید و ویکتوریا بکهام در کنار کریستیانو رونالدو و نامزدنش به عنوان ثروتمندترین زوج فوتبالی شناخته شدند.

هداپرس:فوتبال در طول سال‌های گذشته شاهد افزایش قابل توجهی در افزایش سودهای پولی بوده است و با این حال فیفا انتظار دارد درآمد حاصل از این ورزش پرطرفدار در دوره زمانی ۲۰۲۳-۲۰۲۶ به ۱۱ میلیارد دلار برسد. با وجود این گردش مالی بسیار نجومی جالب است که ببینیم بازیکنان فوتبال چگونه از چنین هجوم پولی به ورزش سود برده‌اند.در این میان تعیین جایگاه ثروتمندترین زوج فوتبال با وجود زوج های قدرتمندی مانند دیوید و ویکتوریا بکهام، کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس، لیونل مسی و آنتونلا روکوزو و دیگران سخت است.

به تازگی Gambling Zone در گزارشی به همین موضوع پرداخته است. طبق ادعای این رسانه، علیرغم بازنشستگی نزدیک به یک دهه پیش، بکام، او به همراه همسرش ویکتوریا به لطف قراردادهای پرسودی مانند قرارداد مادام‌العمر با آدیداس و بسیاری از برندهای مشهور دیگر، به عنوان ثروتمندترین زوج فوتبال با دارایی خالص حدود ۴۱۲.۱ میلیون پوند معرفی شدند.

پس از بکام‌ها رونالدو و جورجینا با دارایی خالص حدود ۴۱۰.۵ میلیون پوند قرار دارند. زوجی که بخش قابل توجهی از این این ثروت را مدیون قرارداد کریستیانو با عربستانی‌ها هستند.

در رتبه سوم ثروتمندترین زوج‌ها، مسی و همسرش آنتونلا را می‌بینیم که دارایی خالص آنها در حدود ۱۸۲ میلیون پوند گزارش شده است.

وین رونی فوتبالیست سابق انگلیسی و همسرش کولین با ارزش خالص ۱۸۱ میلیون پوند با اختلاف کمی در رتبه چهارم قرار دارند.

طبق این گزارش پنجمین زوج ثروتمند در فوتبال، فوتبالیست اسپانیایی سرخیو راموس و شریک زندگی او پیلار روبیو با دارایی خالص ۱۲۰.۲ میلیون پوند است.

منبع:خبر ورزشی

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10312

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: