دیدار دبیران احزاب سیاسی فارس با استاندار؛

دهقان ناصرآبادی: حضور پای صندوق رأی ابزاری می‌طلبد که فعلاً در دسترس نیست

دهقان ناصرآبادی در دیدار دبیران احزاب سیاسی فارس با ایمانیه استاندار فارس گفت: حضور پای صندوق رأی ابزاری می‌طلبد که فعلاً در دسترس نیست .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هدا پرس دکتر ایمانیه استاندار فارس در دیدار با جمعی از دبیران احزاب سیاسی مستقر در استان فارس با بیان اینکه هرکسی اعم از اصلاح طلب و اصولگرا که به کشور و شهدا و امام و رهبری عشق می ورزد باید در انتخابات شرکت کنند گفت: مقام معظم رهبری فرمودند حتی اگر بنده را قبول ندارند ولی ایران را قبول دارند باید در انتخابات شرکت کنند.
استاندار فارس خطاب به دبیران احزاب حاضر در جلسه گفت: واقعاً تلاش خودتان را بکنید تا این مشارکت بالا برود زیرا اگر مشارکت ما بالا باشد دشمنان کشور حساب کارشان را می کنند ولی اگر مشارکت پایین باشد باز کشور ما را تیرباران می کنند.
ایمانیه افزود : یک انتخابات حساسی در پیش رو داریم و باید حرمت و جایگاه استان فارس را بالا نگه داریم علی رغم همه گله گذاری ها !
استاندار فارس در پایان سخنان خود یاد آور شد : بنده به هیچ وجه حاضر نیستم به نفع نمایندگان فعلی یا هر کاندیدای دیگر ورود کنم و هیچ مدیر و کارمندی هم حق ندارد ورود کند .
وی افزود : کرسی های آزاداندیشی باید در دانشگاه ها و حتی دبیرستان های متوسطه دوم ایجاد شود و با افرادی که پول می گیرند تا لیست انتخاباتی بدهند برخورد می می کنیم.
قبل از سخنان استاندار فارس نیز برخی از دبیران احزاب سیاسی اصولگرا ، اصلاح طلب ، اعتدالی و مستقلین در سخنانی مطالبات حزب سیاسی خود در شرایط فعلی فضای انتخاباتی کشور را بیان نمودند .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هدا پرس اسفندیار دهقان ناصرآبادی دبیر حزب همبستگی دانش آموختگان ایران استان فارس نیز در سخنانی گفت: نباید مسئولین ما فقط در ایام انتخابات ها به یاد احزاب و نقش آنها در جامعه باشند بلکه باید دیدارها با احزاب مستمر باشد تا گره ای از مشکلات حل شود و تنها جنبه خبری و ارائه گزارش عملکردی ارزش ندارد و کارگشا نیست.
دهقان ناصرآبادی افزود : موضوع راه اندازی خانه احزاب در استان فارس که قبلاً نیز از معاونت سیاسی استانداری پیگیری شده هنوز به نتیجه نرسیده است و لزوم ایجاد آن وجود دارد .
وی با اشاره به تصویب عجولانه قانون جدید انتخابات مجلس گفت: قطعاً تصویب عجولانه قانون جدید انتخابات مجلس باعث وارد شدن شوک به سیاسیون شد و یکی از دلایلی که اعضای زیادی از احزاب اصلاح طلب در پیش ثبت نام شرکت نکردند ، عدم فرصت کافی برای بررسی موضوع بود .
دبیر حزب همبستگی دانش آموختگان ایران در استان فارس با اشاره به ثبت نام جمع قلیلی از اصلاح طلبان عضو برخی احزاب در انتخابات مجلس گفت: متاسفانه همین تعدادی که ثبت نام کردند نیز عمدتاً با عدم تایید و عدم احراز مواجه شدند و فضای موجود باعث شده که احزاب اصلاح طلب حتی برای شهر تهران نیز توان بستن یک لیست انتخاباتی را ندارند و نمیشود از اصلاح طلبان توقع داشت افراد غیر حزبی را در لیست بگذارند و بعداً جوابگوی عملکرد آنها باشند .
وی با اشاره به اینکه شرایط برای اصلاح طلبان سخت شده و امکان ارائه لیست ندارند افزود : حضور در انتخابات برای احزاب سیاسی امری بدیهی است و نباید با صندوق رأی قهر کنیم اما هر حضوری ابزاری می طلبد که فعلاً خبری از ابزار لازم برای حضور ما نیست.
دهقان ناصرآبادی در پایان سخنان خود انتقاداتی در خصوص برخی انتصابات انجام شده در شهرستان مرودشت به استاندار ارائه نمود و استاندار فارس نیز پاسخ های لازم را بیان کرد .
در ادامه جلسه سایر دبیران احزاب در سخنانی مواضع خود را در مورد انتخابات بیان نمودند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10871

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: