دست رد علیرضا جهانبخش و دو ستاره دیگر به سینه نکونام و استقلال

علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش یکی از گزینه‌های مد نظر جواد نکونام برای حضور در لیست استقلال برای دور برگشت گفت: فعلا برنامه‌ای برای حضور در ایران و ترکیب تیم آب ندارم.

 

هداپرس:علیرضا جهانبخش تا پایان فصل با فاینورد قرارداد دارد و طبیعتا اگر قرار باشد در نیم فصل آبی پوش شود، باشگاه استقلال باید برای خرید این بازیکن از باشگاه هلندی اقدام کند. برنامه کاپیتان تیم ملی این است، انتهای فصل بعد از اینکه تعهدش نسبت به تیم فاینورد به پایان رسید، راهی یک تیم اروپایی دیگر شود.

دو بازیکن شاخص دیگر هم در لیست جواد نکونام هستند. سید مجید حسینی که در لیگ ترکیه توپ می‌زند و علی قلی‌زاده که یکی از بازیکنان خارجی حاضر در لیگ برتر لهستان هستند. در حالی که امروز علیرضا جهانبخش در مصاحبه خود پیرامون پیشنهاد باشگاه استقلال صحبت و تکلیف باشگاه را مشخص کرد، این دو بازیکن حاضر به مصاحبه در این زمینه نشدند و به نظر می‌رسد به هیچ وجه در این برهه از زمان مایل به بازگشت به لیگ برتر نیستند. این اتفاق البته طبیعی است. به این خاطر که مجید حسینی وضعیت خوبی در لیگ برتر ترکیه و در تیم باشگاهی اش دارد و علی قلی‌زاده هم این فصل نمایش خوبی در لیگ برتر لهستان داشته است.

این یک واقعیت نه تنها برای استقلال بلکه برای هم تیم‌هاست. امکان جذب بازیکن خوب در تعطیلات زمستانی ضعیف است.

استقلال تا به این جای کار بازیکن سابقش یعنی رافائل را برگرداند و هنوز موفق به خرید جدیدی نشده است.

منبع:صدآنلاین

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10693

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: