نمایشگاه رسانه‌های ایران

جهاد اسلامی: جبهه مقاومت شریک پیروزی قریب‌الوقوع ملت فلسطین است

فلسطین

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات یمن در حمایت از فلسطین گفت «همه در جبهه مقاومت شریک پیروزی‌ای هستند که به زودی اعلام می‌شود».

 

هداپرس:«علی ابوشاهین» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی روز سه‌شنبه و در کنفرانس خبری مشترک با «اسامه حمدان» عضو ارشد حماس گفت: در برابر جنایت‌های دشمن، مردم ما پیروزی را رقم می زنند ملت فلسطین با صبر و ایستادگی خود اجازه نمی‌دهد که دشمن صهیونیستی موفق شود.

او که در نمایشگاه رسانه‌های تهران پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود، افزود: شاهد وحدت کلمه و وحدت صف در کرانه و غزه هستیم و مردم در این مناطق مشترکا در میدان مبارزه با دشمن صهیونیستی هستند.

ابوشاهین ادامه داد : تهدیدات دشمن در خصوص حمله به رفح صحبت از بدترین ارتکاب جنایت در عرصه کنونی است و کشورهای اسلامی باید به وظیفه خود عمل کنند.

عضو جهاد اسلامی همچنین گفت: رژیم‌های سازشگار عربی بنادر و خاک خود را برای تامین نیازهای رژیم صهیونیستی به کار گرفته‌اند.

او تاکید کرد: ما دولت آمریکا و غرب را مسوول ادامه این جنگ می‌دانیم.

ابوشاهین تاکید کرد: ما از کشورهای عربی می‌خواهیم به یاری مردم فلسطین بشتابند.

این عضو جهاد اسلامی با بیان این‌که برخی از نظام‌های عربی، در این تحولات از اسراییل حمایت می‌کنند، در بخشی از سخنان خود گفت: اقدامات دوستان ما در مقاومت یمن تاثیر زیادی داشته است و به رژیم صهیونیستی فشار آورده است.

او تاکید کرد: برادران ما در یمن مورد تقدیر ملت فلسطین هستند و انشاالله که حمایت‌ها ادامه داشته باشد و همه در جبهه مقاومت شریک پیروزی‌ای هستند که به زودی اعلام می‌شود.

ابو شاهین در پاسخ به سوالی در پیشنهاد رهبر انقلاب برای قطع شریان‌های اقتصادی اسرائیل توسط کشورهای منطقه گفت: اگر به پیشنهاد رهبر انقلاب از طرف کشورهای مختلف عمل می‌شد، این موضوع موجب رهایی کشورهای منطقه از سلطه اقتصادی دیگری بود؛ کشورهای منطقه آزادی و استقلال ندارند و در عمل دنباله‌رو هستند و آن‌ها نمی‌توانند تصمیم به قطع رابطه با اسرائیل بگیرند. اگر این دعوت اجابت میشد عزت کشورهای مسلمان بیش‌ از پیش تقویت می‌شد.

او ادامه داد : انقلاب ایران انجام شد تا شرق و غرب از این کشور کنار بروند تا جمهوری اسلامی مستقل شکل بگیرد و کشورهای منطقه نیز باید از این الهام بگیرند و این نه فقط به نفع فلسطین بلکه به نفع خود آن‌ها خواهد بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12202

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: