تارتار: بازی در نیمه اول زشت بود

تارتار

سرمربی تیم فوتبال ملوان می‌گوید با شکست ذوب‌آهن کار بزرگی کردند چون «کسب شش امتیاز در اصفهان کار هر کسی نیست.»

 

هداپرس:مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: باید از هوادارانمان تشکر کنم که این راه دور را آمدند و ما را تنها گذاشتند. امیدوارم با تلاش کادر فنی و بازیکنان این هواداران همیشه شاد باشند. در نیمه اول یک بازی تاکتیکی زشت در زمین پیاده شد. ما نسبت به بازی قبل چند تغییر داشتیم و سعی کردیم از بازیکنانی استفاده کنیم که از نظر فیزیکی در شرایط خوبی بودند. اگر بازیکنانمان باهوش بودند موقعیت‌های بهتری هم به دست می‌آوریم. امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد که آن پنالتی گرفته شد. اصلا پنالتی نبود. من از آقای مهدوی انتظار بیشتری داشتم. به نظرم بازیکن ذوب‌آهن خطا کرد. داور را قبول داشتم اما اعتقادم به او کمرنگ شد.

او ادامه داد: داور در یک صحنه دیگر هم به نظرم اشتباه کرد. تیم حریف فقط روی یک اوت دستی موقعیت به دست آورد. به داشتن این بازیکنان افتخار می‌کنم. از غیرت و تعصب بازیکنانمان لذت می‌بریم. در خانه حریف‌های قدرتمند اصفهانی شش امتیاز گرفتیم و کار بزرگی کردیم. این کار هر تیمی نیست. ما در این بازی کمتر اشتباه کردیم و موفق بودیم.

سرمربی ملوان اضافه کرد: هر دو تیم در جدول به هم نزدیک بودند و تیمی که برنده می‌شد فاصله را زیاد می‌کرد. ما ابتدا محتاط بودیم و آنها هم مثل ما دنبال اتفاقات بودند. با این حال در نیمه دوم از فرصت‌ها استفاده کردیم.

او همچنین درباره غیبت عمری و سرلک عنوان کرد: محمد عمری سرماخوردگی شدیدی داشت و تلاش کردیم او را برسانیم اما نشد. سرلک هم کار اداری دارد. لیست تیم پر است و باید لیست را خالی کنیم. دست ما پر است و بازیکنان باید بهترین خودشان باشند تا بتوانیم در ترکیب از آنها استفاده کنیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11851

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: