زمان اعزام‌های رمضان و نوروز به عراق اعلام شد

اعزام‌

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت جزییاتی از اعزام زائران در ماه‌های شعبان و رمضان و تعطیلات نوروز به عتبات عالیات عراق را اعلام کرد.

 

هداپرس:حمیدرضا محمدی گفت: دوره اعزام‌های ماه رمضان و تعطیلات نوروز از ۲۳ اسفندماه آغاز می‌شود. برای روز تحویل سال و شب‌های قدر و سایر مناسبت‌ها در این ماه نیز برنامه‌ریزی شده است تا زائران از فضای معنوی عتبات عالیات عراق بهره‌مند شوند.

او با بیان اینکه اعزام‌های ماه شعبان تا ۲۲ اسفندماه پایان می‌یابد، افزود: برای ماه شعبان تاکنون حدود ۵۵ هزار نفر ظرفیت از سوی شرکت‌های مجری ایجاد شده است، که حدود ۳۸ هزار نفر از متقاضیان نام‌نویسی کرده‌اند، از این تعداد ۲۶ هزار نفر اعزام شده‌اند که بقیه نیز در حال اعزام هستند.

به گفته معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، حدود ۱۲ هزار نفر از زائرانی که با کاروان‌های تحت نظارت سازمان حج و زیارت عازم عراق شده‌اند، در  نیمه شعبان در کنار بارگاه ائمه معصوم (ع) در کربلا، نجف و کاظمین هستند.

محمدی افزود: براساس ظرفیت‌های ایجادشده توسط شرکت‌های زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت، در ماه رجب نیز حدود ۵۰ هزار نفر از زائران کشورمان به عتبات عالیات مشرف شدند.

او به متقاضیان سفر عتبات عالیات عراق تاکید کرد چنانچه قصد زیارت عتبات عالیات را دارند حتما از طریق دفاتر زیارتی دارای مجوز سازمان حج و زیارت اقدام کنند تا در بهره‌مندی از خدمات اسکان، تغذیه و درمانی اطمینان خاطر داشته باشند.

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت همچنین گفت: متقاضیان این سفرها می‌توانند برای نام‌نویسی به سامانه عتبات به نشانی atabatorg.haj.ir و یا ۲ هزار و ۷۰۰ دفتر زیارتی سراسر کشور مراجعه کنند و زمان اعزام را مدنظر قرار دهند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12325

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: