جهاد اسلامی: جنایات دشمن در غزه، اوج انحطاط جامعه بین‌الملل را برملا کرد

جهاد اسلامی

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد دشمن اشغالگر در جنایتی تازه، صدها شهروند فلسطینی را که در انتظار محموله‌های آرد در میدان الکویت در جنوب شهر غزه برای سیر کردن شکم فرزندان‌شان جمع شده بودند، هدف قرار داد.

 

هداپرس:جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد کشتارها و جنایات دشن صهیونیستی که در نوار غزه اتفاق افتاده و می‌افتد، دلیل دیگری بر ذات و خوی وحشیانه و جنایتکارانه ارتش اشغالگر صهیونیستی تحت فرامین ژنرال‌ها و رهبران سیاسی این رژیم است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این بیانیه آمده است: تهاجم وحشیانه علیه غزه اوج انحطاط جامعه بین‌الملل و سکوت آن در برابر نسل‌کشی در غزه را برملا کرد و همین مسئله چراغ سبزی به دشمن برای ادامه کشتارها است، این در حالی است که همین جامعه بین‌الملل مقاومت ملت فلسطین در برابر این جنایات را جرم می‌خواند.

جهاد اسلامی بیان کرد جهانیان به ویژه نظام‌های عربی و اسلامی باید به مسئولیت‌های خود در زمینه توقف کشتار ملت فلسطین و ارسال کمک‌های بشردوستانه برای مردم نوار غزه بدون اجازه گرفتن از دشمن صهیونیستی عمل کنند؛ به ویژه اینکه برخی از این کشورها مرزهای خود را برای شکستن محاصره دشمن باز کرده در حالیکه هیچ کاری برای غزه نمی‌کنند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12583

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: