برگزیدگان چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت معرفی و تجلیل شدند

تولید محتوای دیجیتال

اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت با حضور ۳۳ تیم شرکت‌کننده در رشته‌های پویانمایی برگزار شد.

 

هداپرس:در این  ۳۳ تیم شرکت‌کننده در رشته‌های پویانمایی حضور داشتند.

این رویداد با موضوع مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند از روز چهارشنبه دوم اسفند آغاز شده بود و روز جمعه چهارم اسفند بعد از یک رقابت ۶۰ ساعته، به پایان رسید و اختتامیه‌ آن امروز شنبه پنجم اسفند برگزار شد.

مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند جزو محور اصلی این رویداد در رشته پویانمایی، (کات اوت دوبعدی، انیمیشن سه بعدی، استاپ موشن، موشن گرافیک، کلیپ، پوسترموشن، پوستر (تصویرسازی و طراحی پوستر مفهومی)) است که در قالب یک رویداد  بود.

سردار حسن حسن زاده در این مراسم گفت: چند روزی بیشتر برای انتخابات که یکی از مهمترین رخدادهای کشورمان است. زمان نداریم؛ یکی از کارهایی که می‌تواند تهییج ایجاد کند تولیدات فاخری است که توسط هنرمندان دیجیتال انجام شده است و می‌تواند بسیار اثرگذار باشد و انگیزه‌ها را برانگیخته کند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ افزود: این رقابت اولین تجربه‌ای است که ما در بخش رویدادها داریم که هدفمند و برای موضوع مشخص انجام می‌شود که می‌توانیم کیفیت آثار و میزان اثرگذاری آن را فضای دیجیتال دنبال کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از کارهایی که می‌تواند هیجان فضای انتخاباتی را بیشتر کند تولیدات فاخری است که توسط هنرمندان دیجیتال انجام شده است. این آثار می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

سردار حسن زاده افزود: به غیر از رویدادی که به طور سالانه برگزار می‌شود، در مابقی رویدادها، تولیدات باید به‌صورت هدفمند با اثربخشی و کیفیت بالا به دبیرخانه ارسال شود تا انتشار و انعکاس آن را شاهد باشیم. اگر این اتفاق بیافتد یعنی کار درست پیش می‌رود و امیدواریم در مناطق تهران گسترش پیدا کرده و برگزار شود.

بهزاد مهرکش مسول فضایمجازی سپاه تهران نیز در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت در سالن رشادی سپاه تهران بزرگ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از حمایت‌های فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در برگزاری رویداد گفت: با برگزاری این رویداد معجزه‌ای رخ داد و توانستیم رویداد بزرگی را با فرزندان انقلابی رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در رویداد برای تولید آثار خود حدود سه شبانه‌روز نخوابیدند، به داوری دقیق آثار توسط داوران اشاره کرد و افزود: برای اولین بار در این دوره در اتاق ارزیابی کارها حضور یافتم البته بدون حق رأی و مشاهده کردم به شدت رقابت‌ها نزدیک بود و بررسی‌ها بسیار ریز و سخت بود.

مسئول فضای مجازی سپاه تهران بزرگ با بیان این موضوع  که در این فاصله زمانی کوتاه کارهای فاخری تولید شد، یادآور شد: قرار بود از رتبه یکم تا پنجم تقدیر شوند که البته به هشت تیم ارتقا یافت.

وی عنوان کرد: ما در این رویداد دو مرحله داوری داریم که مرحله اول آن امروز اعلام می‌شود و مرحله دوم که توزیع آثار و میران استقبال از آن‌ها است بعد از انتخابات صورت می‌گیرد، البته در این مرحله تمام ۳۰ آثاری که تولید شدند مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مهرکش با اشاره به اینکه در بخش دوم داوری آثاری که بیشترین استقبال و بازدید را داشته باشد برگزیده می‌شوند، اظهار  کرد: در بحث انتشار همه آثار باید از یک درگاه انتشار شوند و در همه کارها باید لوگوی رویداد تولید محتوا کار شود و آثار به‌صورت خام یا با لوگوی فرعی منتشر نشود، ملاک انتشار کارها از کانال رویداد و متنای بسیج تهران بزرگ است که اسم شما و تیم و ناحیه در آن درج شده است که از این کانال‌ها می‌توانید در شبکه‌های دیگر بازنشر بدهید؛ نوع گزارش‌گیری را هم آماده می‌کنیم و در اختیارتان قرار می‌دهیم که بر اساس خوداظهاری و ارزیابی‌های دقیق است.

وی در پایان عنوان کرد: ما برای تشکیل دبیرخانه دائمی رویدادهای تولید محتوا تلاش کردیم؛ مجوز تشکیل دبیرخانه را گرفتیم و پس از تشکیل آن، رویدادهایی که حضوری و مجازی برگزار می‌شود به این دبیرخانه ارسال خواهند شد.

گفتنی است در این رویداد، نفرات برگزیده معرفی شدند که طی اهدای هدایایی از آنان تجلیل شد:

رتبه اول: تیم فطرس
رتبه دوم: تیم خورشید دوکوهه ناحیه بهشتی
رتبه سوم: نسل آرمانی ناحیه میثم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12321

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: