تیراسرائیل به سنگ خورد

اسرائیل

تلاش ارتش رژیم صهیونیستی برای آزاد کردن یک اسیر صهیونیست در نوار غزه را ناکام گذاشته است.

هداپرس:مقاومت فلسطین از تلاش ناکام ارتش رژیم اشغالگر برای آزاد کردن یک اسیر صهیونیست در نوار غزه و کشته شدن این اسیر خبر داد.

خبرگزاری شهاب گزارش داد، گردان‌های شهید ابو علی مصطفی شاخه نظامی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در این باره اعلام کرد که تلاش ارتش رژیم صهیونیستی برای آزاد کردن یک اسیر صهیونیست در نوار غزه را ناکام گذاشته است.

«ابو جمال» سخنگوی گردان‌های ابو علی مصطفی در سخنانی در این باره گفت: با یک تیم از ارتش دشمن صهیونیستی که درصدد آزاد کردن یک اسیر صهیونیست بود، درگیر شدیم و درپی تشدید درگیری‌ها جنگنده‌های صهیونیست‌ها منطقه درگیری را بمباران کردند و اسیر مذکور کشته شد.

وی افزود: پس از کشته شدن اسیر صهیونیست نیروی ویژه رژیم صهیونیستی نیز از محل فرار کرد و تجهیزات آنها به غنیمت گرفته شد.

این نخستین باری نیست که تیم های کماندویی ارتش رژیم صهیونیستی در آزاد کردن اسرای صهیونیست در نوار غزه ناکام می‌مانند و پیشتر نیز گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس فیلم ناکام گذاشتن عملیات آزاد سازی یک نظامی اسرائیلی اسیر در نوار غزه و به غنیمت گرفتن سلاح و ادوات ارتباطی کماندوهای صهیونیستی و کشته شدن اسیر را منتشر کرد.

القسام اعلام کرد که نیروهای ویژه اسرائیلی در اقدامی مخالف قوانین بین‌المللی سوار بر یک خودروی آمبولانس و در پوشش سازمان‌های فعال در امور بشردوستانه به منطقه آمده و نیروهای القسام با آن‌ها درگیر شده که این عملیات به کشته شدن اسیر اسرائیلی و کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای کوماندوی ارتش صهیونیستی منجر شد.

سخنگوی ارتش صهیونیستی به شکست عملیات آزادسازی اسیر اسرائیلی اعتراف کرد ولی تنها اشاره کرد که تعدادی از نیروهای اسرائیلی مهاجم زخمی شده‌اند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲(۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف ساختن عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع:ایرنا

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10558

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: