تشکیل تیم ویژه شاباک برای مقابله با هواداران حماس در کرانه باختری

کرانه باختری

فرماندهی منطقه مرکزی رژیم صهیونیستی با همکاری شاباک تیم ویژه‌ای را برای رصد، دستگیری و سرکوب افرادی که از مقاومت حمایت می‌کنند، تشکیل داد.

هداپرس:پایگاه خبری عبری زبان میوازیک در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، این تیم قرار است تمامی افرادی را که از حماس حمایت یا با نظرات این گروه ابراز همراهی و حمایت بکنند، به عنوان فعالیت‌های تحریک آمیز برای اقدامات تروریستی برخورد کند.

به نوشته این رسانه عبری زبان، این تیم اجازه دارد در این راستا اقدام به تعطیلی مراکز تجاری، مصادره ابزار آلات و دستگاه‌های به کار رفته در تحریک مردم علیه اسرائیل اقدام و دست به تخریب خانه‌های فعالان حماس زده و هر فردی را که از افکار این گروه حمایت و جانبداری کند را هم بازداشت نماید و تا کنون نیز در این راستا میلیون شیکل مصادره شده است.

در ادامه این گزارش تاکید شده است، تیم مذکور تقریبا یک ماه بعد از آغاز جنگ غزه کار خود را آغاز کرد و علاوه بر ارتش و شاباک شمار دیگری از نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و قضائی اسرائیل هم در آن عضویت دارند که با هدف مبارزه و سرکوب هر فردی که حمایتی از سازمان حماس داشته یا برای انجام اقدامات خشونت آمیز در یهودا و سامره اقدام کند، تشکیل شده است.

این رسانه عبری زبان تاکید کرد، فعالیت این تیم در منطقه کرانه باختری و قدس باعث شد تا اقدامات مختلفی در نقاط مختلف کرانه باختری انجام شود، تمرکز اولیه این تیم ابتدا در منطقه الخلیل بود که توانست (با بازداشت تعداد زیادی از فلسطینیان) به موفقیت‌‌هایی دست پیدا کند، ارتش اسرائیل در این راستا ده‌ها چاپخانه را در مناطق مختلف کرانه باختری از جمله الخلیل تعطیل و دستگاه‌‌هایی به قیمت چندین میلیون شیکل را مصادره کرده است، هر فردی هم که از حماس حمایت کرده یا ابراز همراهی نموده را هم بازداشت و راهی زندان کرده است.

فرمانده این تیم عملیاتی در این رابطه به این رسانه گفت: ما به خوبی دانستیم که بعد از عملیات حماس در ۷ اکتبر به طور حتم اقدامات (ضد صهیونیستی) در کرانه باختری هم رو به افزایش خواهد نهاد، از اینرو این تیم تشکیل شد و توانست جنگ شدید و گسترده‌ای را علیه حماس در تمامی ابعاد در این منطقه به انجام برساند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12179

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: