حضور داور محروم ایرانی در کلاس AFC

داور

سه داور به گزینه‌های قضاوت دربی اضافه شدند.

هداپرس:دربی رفت با حضور کمک داورویدئویی برگزار شد و از آنجایی که تنها موعود بنیادی فر مجوز قضاوت بازی با کمک داور ویدئویی را داشت این بازی را سوت زد. بعد از این اتفاق چند داور ایرانی در عربستان مجوز قضاوت مسابقات با حضور کمک داور ویدئویی را به دست آوردند و حالا قرار است سه داور دیگر این دوره را سپری کنند.پیام حیدری، بیژن حیدری و سید وحید کاظمی.

این سه داور ایرانی پایان هفته جاری عازم تاجیکستان می شوند و دوره قضاوت با حضور کمک داور ویدئویی را سپری می کنند. آنها بعد از دریافت این مجوز این شانس را خواهند داشت تا در بازی های آینده در ایران که با حضور کمک داور ویدئویی برگزار می شود، به عنوان داور برگزیده شوند که یکی از این بازی ها دربی است.

بیژن حیدری در هفته ای که گذشت مصاف آلومینیوم اراک با پرسپولیس را سوت زد که به زعم کارشناسان داوری یک پنالتی به سود پرسپولیس نگرفت و به خاطر این اشتباه بزرگ ۴ هفته در بازی های لیگ برتر قضاوت نخواهد داشت. با این حال حضور او در کلاس کمک داور ویدئویی در  شهر دوشنبه بلامانع است و می تواند این مجوز را دریافت کند. لازم به ذکر است محرومیت داوران به خاطر سوت های اشتباه به طور رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نمی شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12234

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: