حضور فعال مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز در نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فناوری های نوین ایران

مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز در نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فناوری های نوین ایران حضوری فعال و پررنگ داشت.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از شیراز، نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فناوری های نوین ایران با حضور ۶۰ شرکت دانش بنیان و فناوری بصورت مستقل و ۳۰ شرکت دیگر در پاویون ها برگزار شد تا در مجموع شاهد حضور ۹۰ شرکت در بیشتر زمینه های صنایع شیمیایی، نفت، مخابرات، الکترونیک و آی تی در این رویداد مهم و بزرگ در جنوب کشور باشیم.

یکی از غرفه های فعال در این نمایشگاه، غرفه مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز بود که در چهار روز نمایشگاه از یکشنبه ۱۶ مهر تا چهارشنبه ۱۹ مهرماه ساعت ۱۰ تا ۱۷ میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان به حوزه دانش بنیان ها و فناوری بود.

مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز در نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فناوری های نوین ایران در غرفه های شماره چهار و پنج سالن سرو قرار گرفته بود که کارشناسان این مرکز ضمن ارتباط گیری با مجموعه های فعال در اکوسیستم نوآوری شهر شیراز و استان فارس، به تشریح ظرفیت ها و حمایت های مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز از مجموعه ها و شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه مدیریت شهری می پرداختند .

غرفه مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز در این نمایشگاه علاوه بر استقبال عمومی، مورد توجه مدیران و مسئولان استانی و شهری شیراز قرار گرفت که می توان به بازدید فرمانده سپاه فجر استان فارس، چهار نفر از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، شهردار منطقه ۱۰ شیراز، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس، رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس و تنی چند از دیگر مسئولان و مدیران اشاره کرد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس در این بازدید به گفتگو با رئیس و کارشناسان مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت نوآوری و فعالیت های دانش بنیان گفت: باید از نوجوانان و جوانان نخبه، نوآور و فعال در عرصه های دانش بنیان حمایت کرد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس راه اندازی مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز را اقدامی مناسب و لازم برای شهر شیراز دانست.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از شیراز، این نمایشگاه که از ۱۰ استان کشور در آن حضور داشتند، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شده که در تمامی این چهار روز رویدادهای جانبی همچون ارائه نیاز صنایع استان، پنل هم اندیشی در حوزه صادرات، نشست جذب سرمایه در فناوری نانو و نشست فناوری های نوین صنعت ساختمان در سالن سرو برگزار شده است.

یکی از برنامه های قابل توجه نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فناوری های نوین ایران که در شیراز برگزار شد، رویدادهای جانبی آن از جمله برگزاری نشست ارائه نیازهای فناورانه دستگاه های اجرایی شیراز و استان فارس بود.

در این رویداد که در سالن سرو و با حضور پرشور شرکت های دانش بنیان، مجموعه های نوآور و افرادی از دستگاه های اجرایی شیراز و استان فارس برگزار شد، محمد سادات شریفی، رئیس مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز به نمایندگی از مجموعه شهرداری شیراز به ارائه سه نیاز فناورانه شهرداری شیراز پرداخت.

در این نمایشگاه همچنین جلسات B2G در غرفه مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز برگزار شد.

گفتنی است که نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فناوری های نوین ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برپا بود.

انتهای پیام /

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10020

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: