مسؤول بسیج رسانه فارس عنوان کرد:

برگزاری جام رسانه امید با هدف تمرین کارگروهی و انعکاس دستاوردهای نظام

مسؤول بسیج رسانه استان فارس گفت: هدف از برگزاری این رویداد تمرین کارگروهی و انعکاس دستاوردهای نظام به ویژه در حوزه دانش و فناوری، نانو، پزشکی، نظامی و… بوده است.

به گزارش ایران ریپورتس، مسؤول بسیج رسانه استان فارس در حاشیه نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» اظهار داشت: نخستین رویداد رسانه‌ای با عنوان جام رسانه امید به مدت دو روز در پارک علم و فناوری استان فارس میزبان اصحاب رسانه استان است.

وی با اشاره به اینکه این رویداد ۲۴ ساعته بوده، خاطر نشان کرد: در این مدت خبرنگاران و عکاسان نسبت به بارگذاری مطالب و محتواهای خود در رسانه هایشان با هشتگ های پیشرفت فارس، پیشرفت استان و جام رسانه امید اقدام کرده و سپس تیم داوری به ارزیابی آثار خواهند پرداخت.

هادی رضایی پیرامون قالب هایی که امکان انتشار در رسانه ها را دارند، عنوان کرد: مطالب و محتواهایی نظیر گزارش مکتوب شامل توصیفی، خبری، تحقیقی و تحلیلی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس، پوستر و اینفوگرافی یا متن عکس و کلیپ موبایلی امکان انتشار در رسانه ها جهت شرکت در نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» را دارند.

به گفته وی شاخص ارزیابی محتوای تولید شده در این رقابت همانند دیگر جشنواره‌ های رسانه‌ ای مرسوم عواملی چون کیفیت محتوایی آثار ارسال شده، تعداد انتشار در این دو روز، تعداد اشتراک‌گذاری محتواهای متنی ویدئویی و تصویری و میزان بازخورد این محتواها در شبکه‌ های اجتماعی و واکنش مخاطب است که بر اساس آن آثار ارزیابی می‌شوند.

مسؤول بسیج رسانه استان فارس هدف از برگزاری این رویداد را تمرین کارگروهی و انعکاس دستاوردهای نظام به ویژه در حوزه دانش و فناوری، نانو، پزشکی، نظامی و… دانست و گفت: معرفی شرکت‌های فعال دانش بنیان، مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمن از جمله تحریف واقعیات و انحراف در حقایق که توسط خط خبری دشمن دنبال می‌شود و تبیین و روشنگری در زمینه‌های مختلف و در دست گرفتن روایت اول از جمله مهمترین اهداف این جشنواره است.

وی در پایان گفت: اختتامیه این رویداد همراه با انتخاب رسانه‌های برتر با حضور مسؤولان فردا برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10379

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: