گزارش‌های متعدد از خشونت جنسی در ارتش فرانسه

ارتش فرانسه

وزیر دفاع فرانسه پس از انتشار گزارش‌های متعدد سربازان درباره خشونت جنسی در ارتش این کشور، از انجام تحقیقات بازرسی ویژه خبر داد.

 

هداپرس: سباستین لوکورنو، وزیر دفاع فرانسه و پاتریسیا میرالس، مسئول دولتی کهنه سربازان تصریح کردند که بازرس کل ارتش- ژاندارمری با همکاری بازرس کل بهداری ارتش این مأموریت را بر عهده خواهند داشت. هدف ارزیابی اقدامات پیشگیرانه، حفاظت از قربانیان و مجازات متجاوزان عنوان شده است.

این مأموریت باید گزارش خود را در پایان ماه می ارائه کند. بازرس کل ارتش-ژاندارمری و بازرس کل بهداری ارتش نیز مسئول تقویت تاثیرگذاری بخش «تمیس» خواهند بود که در سال ۲۰۱۴ برای جمع‌آوری شهادت قربانیان و اطمینان از پیگیری‌ها ایجاد شد.

سباستین لوکورنو و پاتریسیا میرالس بر لزوم تحمل صفر در برابر متجاوزان در ارتش تأکید کردند.

این دو مقام اضافه کردند از این پس هر بار که ظن تجاوز جنسی یا تجاوز جنسی وجود داشته باشد، متهم به طور سیستماتیک از وظیفه تعلیق و در صورت اثبات حقایق، به‌سرعت و به اشد مجازات محکوم می‌شود.

در سال ۲۰۲۳، وزارت دفاع فرانسه ۱۶۷ گزارش از خشونت جنسی را ثبت کرد که ۵۹ مورد از آنها توسط واحد «Themis» رسیدگی شده بود. این ارقام بر اهمیت و فوریت اقداماتی که باید برای تضمین امنیت و عدالت در داخل ارتش انجام شود، تأکید می‌کند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=14344

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: