یکی از رسالت‌های اصحاب رسانه تصویرسازی از پیشرفت‌های ایران اسلامی است

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در رویداد رسانه‌‌ای جام رسانه امید استان گفت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری و رسالت های اصحاب رسانه این است که تصویرسازی از پیشرفت‌های ایران اسلامی است را محقق کنند.

به گزارش ایران ریپورتس، سرهنگ قاسم علیپور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با حضور در پارک علم و فناوری فارس و در جمع اصحاب رسانه حاضر در رقابت نخستین رویداد رسانه‌‌ای جام رسانه امید اظهار داشت: اصحاب رسانه با پرچمی که به دست دارند، باید یکی از مطالبات مقام معظم رهبری را که تصویرسازی از پیشرفت‌های ایران اسلامی است را محقق کنند.

وی، بیشتر دیده شدن شرکت‌های دانش‌بنیان را از اهداف این رویداد رسانه‌ای دانست و تصریح کرد: بخشی از نیازهای جامعه را این شرکت‌ها تامین می‌کنند که باید شناسانده شوند.

سرهنگ علیپور با بیان اینکه توقع این است که سازوکار پذیرش طرح‌ها سرعت داده شود، تاکید کرد: تعداد رویش‌هایی که در مراجعه جوانان مراجعه کننده به مراکز پارک علم و فناوری، قابل توجه است و این حجم از دانشمندان را داریم که ناشناخته مانده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: امروز باید همه به هم کمک کنیم تا مسائلمان را حل کنیم و بخش قابل توجهی از مشکلات هم به فرموده مقام معظم رهبری به دست حلقات میانی قابل رفع است تا به جایگاهی برسیم که بتوانیم طرح‌های مختلف کشور را به بهره برداری برسانیم.

وی با اشاره به اینکه روبرو شدن سرمایه گذاران با شرکت‌های دانش‌بنیان استان چندباری اتفاق افتاده است، ادامه داد: باید همه ما متحد شویم تا این شرکت‌ها را به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

انتهای پیام/

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10381

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: