تشکیلات خودگردان فلسطین: اسرائیل به‌جای آمریکا می‌جنگد

اسرائیل

سخنگو و وزیر رسانه‌ای ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد رژیم صهیونیستی به‌جای آمریکا وارد جنگ با ملت فلسطین شده است.

 

هداپرس: «نبیل ابوردینه» سخنگو و وزیر رسانه‌ای این نهاد در نشست فوق‌العاده وزیران رسانه‌ای کشورهای سازمان همکاری اسلامی که امروز شنبه در استانبول برگزار شد، گفت: آمریکا مانع از تصویب چندین قطعنامه آتش‌بس در شورای امنیت سازمان ملل متحد شد و ناوهای هواپیمابر خود را به خاطر اسرائیل به دریای مدیترانه فرستاد.

ایالات متحده آمریکا تاکنون مانع از تصویب سه قطعنامه آتش‌بس در غزه شده است.

به نقل از خبرگزاری سما، ابوردینه از کشورهای عربی و اسلامی خواست تنها به صدور بیانیه اکتفا نکنند و آمریکا را برای توقف جنگ غزه تحت فشار قرار دهند.

وی افزود: غزه بخشی جدایی ناپذیر از کشور فلسطین است، اسرائیل در هیچ جنگی با فلسطینیان پیروز نخواهد شد، ما اراده، عزم و مقدسات داریم. ما تسلیم نخواهیم شد و صد سال است که با اشغالگر مبارزه می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حملات اسرائیل به مقدسات فلسطین، حمله به مقدسات عربی و اسلامی است. قدس و مقدسات مورد حمله قرار گرفته‌اند و همه باید مسئولیت خود را برعهده بگیرند.

ابورودینه از جهان خواست در کنار سازمان آزادیبخش فلسطین که نماینده همه اقشار مردم فلسطین است، بایستد.

وی همچنین پس از سخنرانی در نشست مذکور به سایت خبری المیادین گفت: ما امروز پیام بسیار روشنی فرستادیم مبنی بر اینکه تجاوز به غزه باید متوقف شود.

ابوردینه گفت نبرد واقعی با آمریکاست که از وتوی خود برای جلوگیری از توقف تجاوز استفاده کرد.

سخنگو و وزیر رسانه‌ای ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین  ابورودینه تصریح کرد به «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در سفرش به رام الله تاکید شد که اولویت توقف بربریتی است که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد دولت آمریکا باید بفهمد که به امنیت ملی عربی لطمه می‌زند و خطوط قرمز فلسطینی و عربی وجود دارد.

ابوردینه گفت: اولویت قدس، توقف جنگ غزه و اتحاد ملت فلسطین است و پیش از توقف جنگ غزه هیچ گونه همکاری با طرف آمریکایی نخواهیم داشت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12333

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: