فروش ویژه ایران خودرو با تحویل یک هفته ای + جزئیات

ایران خودرو

در روز دوشنبه بیستم آذرماه، سامانه یکپارچه خودرو در دسترس متقاضیان خرید خودرو قرار گرفت. ساعاتی بعد از باز شدن این سامانه، ایران خودرو شرایط فروش هایما ۷X را برای متقاضیان اعلام کرد. این شرایط از نوع فوری است که در جریان آن تمامی قیمت خودرو از متقاضی اخذ می‌شود. قیمت هایما ۷X از سوی ایران خودرو معادل ۱۴،۸۲۲،۲۴۴،۴۸۶ ریال اعلام شده است.

 

هداپرس:مینی‌ون هایما تنها محصول ایران خودرو است که هم‌اکنون در قالب سامانه یکپارچه عرضه شده است. عرضه این خودرو از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ آغاز شده است و تاکنون شاهد برگزاری چند شرایط فروش متنوع برای این خودرو بوده‌ایم. این خودرو در حال حاضر با قیمت کمتری نسبت به رقبایش عرضه می‌شود و خرید آن برای مصرف‌کنندگان به صرفه خواهد بود. البته باید توجه داشت که کلاس خودروهای مینی‌ون و استیشن چندان در بازار ایران محبوب نیستند.

شرایط فروش هایما ۷X و هایما ۸S ایران خودرو

هایما ۷X به پیشرانه مشابهی با هایما ۸S مجهز شده است. این پیشرانه از نوع ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژر است که حداکثر ۱۹۲ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۳ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس شش سرعته خودکار نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودروها برعهده دارد. هر دو مدل هایما ۷X و هایما ۸S، از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو بهره می‌برند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10185

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: