استقلال و نکونام دست روی گزینه پرسپولیس گذاشتند

استقلال

مهاجم استقلال خوزستان که مورد توجه پرسپولیس هم قرار داشت در لیست استقلال قرار گرفته است.

 

هداپرس:علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال روز گذشته جلسه‌ای را با جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره مسائل مختلف برگزار کرد. یکی از بحث‌های جلسه به وضعیت جذب نفرات جدید برای نیم فصل دوم لیگ برتر اختصاص داشت.

باشگاه استقلال مذاکرات زیادی با نفراتی که در لیست نکونام قرار داشتند انجام داده است، ولی با توجه به تحت قرارداد بودن با باشگاه‌های خود، خیلی از آنها برای انتقال بازیکن‌شان پاسخ منفی داده‌اند. در این راستا، مسئولان استقلال رایزنی‌های دوباره با باشگاه ذوب‌آهن برای انتقال محمدحسین اسلامی انجام دادند و منتظر پاسخ مسئولان این باشگاه هستند.

با توجه به مصدومیت آرتور کوین یامگا، کادر فنی استقلال نام مهدی تیکدری بازیکن گل‌گهر سیرجان را به‌عنوان جانشین این بازیکن معرفی کرد و باشگاه استقلال در پی ارسال درخواست رسمی برای جذب این بازیکن به باشگاه گل‌گهر است.

جواد آقایی‌پور مهاجم استقلال خوزستان که مورد توجه پرسپولیس هم قرار داشت در لیست استقلال قرار گرفته است. مسئولان خوزستانی در پاسخ به درخواست پرسپولیسی‌ها خواهان مبلغی سنگین برای صدور رضایت‌نامه و همچنین معاوضه بازیکن شده بودند و باید دید چنین درخواستی را به استقلال هم می‌دهند یا نه.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11137

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: