در جلسه روز پنج شنبه 15 تیرماه شورای مرکزی صورت گرفت

انتخاب قائم مقام، دبیر و سخنگوی حزب همبستگی دانش آموختگان ایران

اولین جلسه شورای مرکزی دوره چهارم حزب همبستگی دانش آموختگان ایران روز پنج شنبه ۱۵ تیرماه در محل دفتر مرکزی این حزب به ریاست احمد شریف دبیرکل این حزب برگزار گردید.

اولین جلسه شورای مرکزی حزب هدا در دوره چهارم

به گزارش هداپرس در این جلسه ابتدا گزارشی از روند برگزاری چهارمین کنگره سراسری حزب در تاریخ ۲۶ خردادماه سال جاری توسط علیرضا ساعی به عنوان یکی از اعضای هیأت رئیسه کنگره ارائه شد. طبق این گزارش بیش از ۵۰۰ نفر برای حضور در کنگره از ۲۲ استان ثبت نام کرده بودند و فرآیند برگزاری کنگره با نظارت رئیس اداره سیاسی وزارت کشور به نمایندگی از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب بصورت طبیعی و با سلامت برگزار گردید.

در ادامه جلسه احمد شریف به عناون دبیرکل منتخب دوره چهارم ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری کنگره سراسری حزب، از زحمات اعضای دوره گذشته شورای مرکزی و هیأت بازرسان تشکر و سپاسگزاری نمود و برای منتخبان دوره جدید آرزوی موفقیت کرد.

تشریح برنامه های حزب توسط احمد شریف

بنا بر این گزارش  شریف ضمن تشریح برنامه های حزب متبوع خود برای سال جاری از فعالیت های گسترده ارکان اجرایی حزب در راستای اهداف ترسیم شده مطابق مرامنامه حزب خبر داد. وی در خصوص انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در پایان سال جاری برگزار خواهدشد خاطرنشان کرد که حزب هدا در این ارتباط در قالب جبهه اصلاحات ایران عمل خواهدکرد. هرچند این امر مانع فعالیت موثر ارکان حزب برای آمادگی در خصوص انتخابات نخواهدبود تا در صورت مهیا شدن زمینه لازم برای حضور اثربخش در این رقابت ها، آمادگی لازم وجود داشته باشد.

در پایان این جلسه برای تعیین قائم مقام دبیرکل، دبیر جلسات شورای مرکزی و سخنگوی حزب رأی گیری به عمل آمد و در نتیجه این رأی گیری اکبر سلیم نژاد به عنوان قائم مقام، سیدجواد سجادی به عنوان دبیر و نورالدین آهی به عنوان سخنگوی حزب انتخاب شدند.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=9729

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: