طارمی در پاسخ به طعنه امارتی‌ها پشت ستاره استقلالی را نگرفت!

طارمی

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به رفتار کری‌خوانی اماراتی‌ها واکنش نشان داد.

هداپرس:اماراتی‌ها شب قبل از بازی با تیم ملی فوتبال ایران رفتار عجیبی از خود در فضای مجازی نشان دادند و برای ملی‌پوشان ایران کری‌خوانی کردند اما این ماجرا در ذهن ستاره‌های قلعه‌نویی باقی ماند تا زمانیکه محمد محبی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و پس از اینکه دروازه امارات را باز کرد رفتارشان را مقابل هواداران امارات تلافی کرد که همین موضوع موجب خشم بازیکنان امارات شد. در ادامه طارمی واسطه شد تا بازی به درگیری کشیده نشود.خود طارمی که گل اول را به ثمر رسانده بود موفق به دبل گلزنی شد و این بار ستاره‌های تیم ملی بصورت مشترک کری اماراتی‌ها را علیه خودشان تلافی کردند اما نه مقابل هواداران رقیب.

مهدی طارمی پس از پایان بازی واکنش جالبی به اتفاقات این بازی و پاسخ به کری‌خوانی اماراتی‌ها نشان داده است که در ادامه می‌خوانید:

  • {واکنش محبی}کاری که محمد محبی انجام داد خوب نبود. خودمان هم تایید نمی‌کنیم که برود مقابل هواداران حریف این کار را انجام بدهد. خودمان مقابل دوربین انجام دادیم. ولی به هرحال وقتی می‌خواهند کشورتان را کوچک کنند، ما هم بچه این آب و خاک هستیم. همه ما چه کسانی که داخل ایران هستند و چه کسانی که نیستند، با هر اعتقاد و ایده‌ای که هست، اگر کسی بخواهد به ما بی‌احترامی کند، بی‌احترامی نمی‌کنیم. حرف خودشان را به خودشان برمی‌گردانیم.
  • {انگیزه ملی‌پوشان ایران با کری‌خوانی اماراتی‌ها} انگیزه آنچنانی که نمی‌دهند ولی غیرت ایرانی که همه داریم کمی به جوش می‌آید وقتی عده‌ای می‌خواهند بی احترامی کنند. به کسی کاری نداشتیم ولی کاری که محبی کرد هم درست نبود. انگیزه زیادی داشتیم که به عنوان سرگروه صعود کنیم.
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11124

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: