تئاترها چقدر فروختند؟

تئاتر

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

 

هداپرس: آمار فروش نمایش‌های مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ١١ اسفندماه مشخص شد.

نمایش «سیاه خال» به کارگردانی محسن اردشیر که از ۲۵ بهمن در تالار اصلی با ظرفیت۵۷۹ مخاطب و قیمت بلیت۲۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۱۵ اجرا و میزبانی از ۳۱۲۸ مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) توانست به فروشی معادل ۴۷۵ میلیون و ۳۶ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «روزی روزگاری سمنگان» به کارگردانی محمودرضا رحیمی که اجرای خود را از ۲۵ بهمن در تالار چهارسو ساعت ۱۸ با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت۱۶۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۱۵ اجرا و میزبانی از ۶۹۷ مخاطب توانست به فروشی معادل ۷۴ میلیون و ۱۲۸ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «نوزده، نود و نه» به کارگردانی ایوب آقاخانی که اجرای خود را از ۱۹ بهمن در تالار چهارسو ساعت ۲۰ با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت۱۶۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۲۰ اجرا و میزبانی از ۱۸۳۶ مخاطب توانست به فروشی معادل ۲۰۳ میلیون۸۲۴ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «عددهای نشده» به کارگردانی حسین کشفی‌اصل نیز که اجرای خود را از ۱۷ بهمن در تالار قشقایی ساعت ۱۸ با ظرفیت۹۶ نفر و قیمت بلیت۱۵۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۲۲ اجرا و میزبانی۹۴۸ مخاطب به فروشی معادل ۹۴ میلیون۳۳۵ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «مَثلث» به کارگردانی قیس یساقی نیز که اجرای خود را از ۲۲ بهمن در تالار قشقایی ساعت ۲۰ با ظرفیت۹۶ نفر و قیمت بلیت۱۳۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۱۸ اجرا و میزبانی۱۴۷۹ مخاطب به فروشی معادل ۱۵۳ میلیون و ۱۵۳ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «دویست و هشتادمین شب سال» به کارگردانی مرجان پورغلامحسین که از ۱۹ بهمن در تالار سایه با ظرفیت۷۲ نفر و قیمت بلیت۱۲۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است،‌ با مجموع ۲۰ اجرا و میزبانی از ۷۱۶ مخاطب به فروشی معادل ۵۰ میلیون۴۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «شکافتن کام ماهی» به کارگردانی سمن قناد که از ۱۸ بهمن در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی۲۶ نفر و قیمت بلیت۱۰۰ هزارتومان روی صحنه رفته است، تا روز جمعه ۱۱ اسفند ماه با ۲۱ اجرا میزبان۵۳۱ مخاطب به فروشی معادل ۳۹ میلیون۵۵۰هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش محیطی «خبرنگار بی‌خبر» به کارگردانی محمد هادی عطایی نیز که از ۱۹ بهمن با قیمت۶۰ هزار تومان در کافه تریای تالار چهارسو کار خود را آغاز کرده است تا روز جمعه ۱۱اسفند ماه با ۱۹۱ مخاطب به فروشی معادل ۱۱ میلیون۲۸۰ هزار تومان دست پیدا کند.

همچنین نمایش محیطی «من نوید نیستم» به کارگردانی سید علی خوشرو در دور جدید اجراهای خود که از ۱۹ بهمن با قیمت۵۰ هزار تومان در کافه تریای سالن قشقایی کار خود را آغاز کرده است با ۲۰ اجرا و میزبانی از ۲۲۲ مخاطب به فروشی معادل ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دست پیداکند.

در تماشاخانه سنگلج، نمایش “تخت و خنجر” به کارگردانی محمدعلی نجف پور که از ۲۴ بهمن ماه به صحنه رفته است؛ روز جمعه ۱۱ اسفندماه، شانزدهمین اجرای خود را پشت سر گذاشت و در مجموع میزبان ۱۵۵۰تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت ۶۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن۲۳۶ نفری،  مبلغ ۶۳ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان فروخته است.
در تالار هنر، نمایش “کتابخورها” به کارگردانی اسماعیل رحیمی سروش که از روز ۲۵ بهمن ماه، اجرای خود را آغاز کرده است، با ۱۵ اجرا در تالار ۲۴۴ نفری و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومانی، توانسته میزبان ۱ هزار و ۱۱۳ تماشاگر و فروش ۸۳  میلیون و ۷۵۷ هزار تومانی باشد.
همچنین نمایش«هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی که از ۳ اسفندماه در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است؛ تا روز جمعه ۱۱ اسفندماه با ۸ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانسته ۷۴۵ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۶۱ میلیون و ۵۴۶ هزار تومان دست یابد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12512

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: