تقدیر حافظان محیط زیست از دفاع مشروع نیروهای مسلح از خاک میهن اسلامی

نیروهای مسلح

جامعه محیط‌بانان و حافظان محیط‌زیست از دفاع مشروع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع مشروع از خاک میهن اسلامی تقدیر کردند.

 

هداپرس:جامعه محیط‌بانان و حافظان محیط‌ زیست از دفاع مشروع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از خاک میهن اسلامی تقدیر کردند.
در این بیانیه آمده است:

«بسم الله قاصم الجبّارین
وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا

دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در روزهای اخیر پاسخی دندان شکن، بازدارنده و راهبردی به تجاوز آشکار رژیم شیطان صفت صهیونیستی به سفارت کشورمان در سوریه دادند. موشک‌ها و پهپادهای کشورمان عمق استراتژیک سرزمین‌های اشغالی را نشانه گرفتند و گوشه‌ای از خشم ملت شریف ایران را بر سر متجاوزین به مرزهای انسانیت و اخلاق فرودآوردند.

این اتفاق مبارک موجی از شادی و شعف را نه تنها در بین ملت بزرگ ایران که در میان ملت مسلمان و مردم آزاده جهان به وجود آورد تا وعده صادق جمهوری اسلامی ایران و دستور فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در تنبیه رژیم کودک‌کش به نحو احسن به سرمنزل مقصود برسد.

سران استکبار جهانی و حامیان رژیم شیطان صفت بدانند، ادامه فشنگ‌پرانی‌ها و جسارت‌ها به خاک میهن اسلامی در اقصی نقاط جهان به قیمت نابودی و اضمحلال آنها خواهد بود و وعده الهی را تسریع خواهد بخشید.

جامعه محیط بانان و حافظان و پاسداران محیط زیست کشور تعرض به خاک پاک ایران اسلامی را خط قرمز نابخشودنی نه برای خود بلکه برای هر ایرانی در اقصی نقاط جهان می‌داند و تا پای جان و آخرین قطره خون در کنار پاسداران میهن اسلامی قرار دارد.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=14643

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: