الولائی: طوفان الاقصی تاریخ جدیدی را رقم زد

الولائی

دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء عراق امروز (جمعه) به در جریان راهپیمایی روز جهانی قدس با بیان اینکه عملیات «طوفان الاقصی» تاریخ جدیدی از پایداری را رقم زد، خواستار قطع روابط برخی کشورهای عربی و اسلامی با رژیم صهیونیستی شد.

 

هداپرس:«ابوآلاء الولائی» دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء عراق به همین مناسبت اظهار کرد: طوفان الاقصی تاریخ جدیدی از استواری و پیروزی را رقم زد و پس از تلاش‌ها برای از بین بردن مسئله فلسطین، بار دیگر این مسئله را به منصه ظهور رساند.

طبق گزارش خبرگزاری «المعلومه» وی گفت: ما از مقامات فعالی در زمینه حقوق بشر در جهان می‌خواهیم که جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی را مستند کنند و برای مجرم دانستن نتانیاهو، باند حاکم او و رهبران جنایتکار در کابینه جنگ او تلاش کنند.

الولائی ادامه داد: ما مجدداً از کشورهای عربی و اسلامی می‌خواهیم که همه نوع معامله و روابط با رژیم صهیونیستی از جمله روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی را قطع کنند و به توافقات شرم‌آور عادی سازی روابط با آن پایان دهند.

استان‌های مختلف عراق از بغداد گرفته تا ذی‌قار، نجف، کرکوک و دیگر استان‌های این کشور امروز شاهد حضور گسترده مردمی به مناسبت روز جهانی قدس بودند.

این راهپیمایی‌ها با حضور چهره‌های دینی و سیاسی برگزار شدند.

شهروندان عراقی امروز با حضور در خیابان‌ها شعار «مرگ بر اسرائیل» سر داده و حمایت خود را از ملت و مقاومت فلسطین اعلام کردند.

ملت عراق همچنین با اهالی غزه که با جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی مواجه هستند، اعلام همبستگی کردند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=14002

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: