مربی پیکان: فکر نمی‌کردیم آلکاراس اینقدر هیاهو کند!

مربی پیکان

مربی تیم فوتبال پیکان تهران می‌گوید «پنالتی گرفته شده در دیدار مقابل نساجی ۱۰۰۰ درصد صحیح بود و علاوه بر این در یک صحنه دیگر بازیکن نساجی باید اخراج می‌شد.»

 

هداپرس:محمدحسن رجب‌زاده، مربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نساجی در ورزشگاه دستگردی که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: بازی بسیار جذاب و خوبی را شاهد بودیم اما بازی حواشی بسیاری داشت. از تمام بازیکنان راضی هستیم. شایسته پیروزی بودیم اما گل نزدن باعث شد نتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال پیکان تهران با بیان اینکه «فکر نمی‌کردم سرمربی نساجی (آلکاراس) این همه هیاهو روی نیمکت داشته باشد،» گفت: صحنه هند، خطای دقیقه ۹۰ و موارد دیگری وجود داشت که با اعتراض شدید نیمکت حریف روبرو شد. به اندازه کافی تیم ما جوان است اما اگر بخواهیم هم از جوانی تیم خود ضربه بخوریم و هم داوری علیه ما باشد، نمی‌توانیم نتیجه بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه «هیچ چیز جز عدالت نمی‌خواهیم،» اظهار کرد: کیفیت ما را مقابل نساجی به عنوان یک تیم با کیفیت دیدید، این تیم در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی اضافه کرده و تیم خوبی است. صد حیف که نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. ما در قعر جدول حضور داریم اما به فوتبال احترام می‌گذاریم و می‌بینید که زیر توپ نمی‌زنیم و پلکانی توپ را بالا می‌آوریم، این در حالی است که زمین تمرین هم نداریم.

وی در مورد دو صحنه مشکوک در این دیدار که یکی منجر به پنالتی و دیگری با اخطار به بازیکن نساجی همراه شد، گفت: با آمدن VAR بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. مطمئن باشید پنالتی ۱۰۰۰ درصد صحیح بود و در مورد صحنه هند حریف در زمان حمله ما، ابتدا نسبت به اخراج بازیکن حریف مردد بودیم که آیا اخراج داشت یا نه که پس از بازبینی صحنه مطمئن شدیم بازیکن نساجی باید اخراج می‌شد!

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11867

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: