فرزانه فصیحی افشا کرد

فرزانه فصیحی

ملی‌پوش دوومیدانی ایران از شرایط خود برای حضور در المپیک پاریس گفت.

هداپرس:فرزانه فصیحی در نشست بانوان المپیکی و پارالمپیکی در خصوص عدم حضور در مسابقات جهانی اسکاتلند بیان کرد: سه ماه پیش سهمیه المپیک من قطعی شد اما با توجه به اینکه دِدلاین المپیک برای کسب سهمیه ٣ هفته قبل از المپیک بسته می‌شود، ما اجازه اعلام رسمی نداریم.وی افزود: من دوست داشتم در مسابقات جهانی حاضر شوم. شرایط خوبی داشتم و می‌توانستم اتفاق بزرگی را برای ایران رقم بزنم و به نیمه‌نهایی بروم. کار سختی در المپیک داریم. فینال ١٠٠ متر بین سیاهپوستان است. خوشحالم امسال با سهمیه‌هایی که خودم گرفتم عازم المپیک می‌شوم.

دونده تیم ملی ایران یادآور شد: دختران ایرانی با همه وجودشان تلاش می‌کنند اما به ما می‌گویند خب پس مدال شما کجاست؟ حضور در المپیک کار بزرگی است و خیلی‌ها آرزوی حضور در این مسابقات را دارند.

فصیحی در خصوص میزان حقوقش از فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: متاسفانه حقوقی که به ماه می‌دهند کفاف هزینه‌های ما را نمی‌دهد. حقوقی که به ما می‌دهند ١۵ میلیون است. در هر صورت همین مقدار از دست فدراسیون برمی‌آید و امیدوارم شرایط بهتر شود. ما در نزدیکی انتخابات فدراسیون هستیم و به حمایت بیشتری نیاز داریم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=13208

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: