وضعیت بی‌رنگ در استقلال

استقلال

ورزش ایران و جهان امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده آن‌ها در این گزارش آمده است.

 

هداپرس:سالم الدوسری که در دیدار اخیر الهلال برابر النصر مصدوم شد مشکلی برای رویارویی با سپاهان نخواهد داشت.

الهلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا پنج‌شنبه  این هفته در اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت. طبق اعلام باشگاه الهلال، کاروان این تیم قرار  است سه‌شنبه عربستان را به مقصد ایران ترک کند و دو جلسه تمرینی در اصفهان برگزار خواهد کرد تا با شرایط ورزشگاه آشنا شود.

نامه رسمی استقلال برای جذب اسماعیلی

باشگاه استقلال خواهان جذب بازیکن نساجی شد. باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه نساجی خواهان جذب فرشید اسماعیلی شد.

مدیران نساجی  به اسماعیلی اعلام کرده اند در صورت پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد تومان با جدایی او موافقت خواهند کرد.

پاسخ منفی پرسپولیس و بیرانوند به ادنا اسپور

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که «حتی با پیشنهادهای خوب مالی حاضر به از دست دادن بازیکن ارزشمند خود نیست و بیرانوند هم با توجه به شرایط حساس تیم قصد ترک سرخپوشان را ندارد.»

در راستای پیشنهاد ادنااسپور ترکیه به علیرضا بیرانوند، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که «درخشش علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه سرخپوشان و تیم ملی فوتبال ایران، او را مورد توجه باشگاه‌های خارجی قرار داده است. این امر باعث شد تا پیشنهادهای خوبی برای به خدمت گرفتن وی مطرح شود.

تغییر ساعت مسابقات استقلال و پرسپولیس در هفته شانزدهم

ساعت آغاز دو مسابقه از هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.  دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس پنج‌شنبه ۲۶ بهمن به جای ساعت ۱۵ از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک آغاز می‌شود.

مدال جام جهانی پاکدامن نقره شد/ شکست کاپیتان مقابل قهرمان المپیک+فیلم

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در فینال جام جهانی گرجستان شکست خورد و به مدال نقره رسید.

به گزارش ایسنا، فینال انفرادی جام جهانی شمشیربازی سابر گرجستان بین علی پاکدامن، کاپیتان تیم ملی ایران و آرون ژیلاگی، شمشیرباز مطرح مجارستان برگزار شد و در پایان نماینده ایران به مدال نقره رسید.

جواد نکونام نه لیست جدید به استقلال داد، نه ملاقاتی با علی خطیر داشت

جلسه شبانه علی خطیر و جواد نکونام صحت ندارد. صبح امروز در پی اعتراض شدید هواداران استقلال به بازگشت احتمالی فرشید باقری و فرشید اسماعیلی، شایعه شد جواد نکونام از جذب این دو بازیکن منصرف شده و حتی یک لیست جدید شامل چند بازیکن آزاد خارجی به باشگاه استقلال داده است.

در فضای مجازی این شایعه هم به گوش رسید که علی خطیر با جواد نکونام شب گذشته جلسه داشته و در همین جلسه سرمربی تیم، لیست جدید خارجی ها را برای تقویت تیم ارائه کرده است.

بازی مستقیم در فوتبال آسیا هم منسوخ شده/ زمان تغییر نسل فوتبال ایران است

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید بازی مستقیم حتی در فوتبال آسیا نیز منسوخ شده و زمان تغییر نسل فوتبال ایران فرارسیده است.

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست تیم‌ملی فوتبال ایران مقابل قطر در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا و حسرت صعود به فینال این مسابقات، اظهار کرد: با توجه به حساسیت بازی و ذهنیتی که داشتیم، بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم به گل دست پیدا کنیم اما متاسفانه خوب ادامه ندادیم و بازی از دستمان در نیمه اول خارج شد. نکته بسیار مهم اینکه قطری‌ها زمانی به گل‌های خود دست یافتند که بر بازی مسلط نبودند و این نشان می‌دهد تیم‌ملی فوتبال ایران در انتقال دفاعی خوب عمل نکرده است.

الریاضیه مدعی شد: تعهد سپاهان به AFC قبل از بازی با الهلال

طبق اعلام روزنامه الریاضیه عربستان باشگاه سپاهان قبل از دیدار با الهلال در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا قول داده است که از هیچ نماد و شعاری سیاسی در ورزشگاه نقش جهان استفاده نکند. دو تیم سپاهان و الهلال در یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، پنج‌شنبه هفته جاری به مصاف هم خواهند رفت.

سپاهان مجوز میزبانی از نماینده عربستان در ورزشگاه نقش جهان را به دست آورده است و بعد از دو بازی میزبانی خارج از اصفهان این بار می‌تواند برابر هواداران خودی از تیم عربستانی پذیرایی کند.

ملی‌پوش تراپ: با هزینه شخصی در گرندپری شرکت می‌کنم/ سهمیه المپیک می‌گیرم اگر…

بابک یگانه گفت: اگر فدراسیون در این دو ماه محبت کند و من در مسابقات گرندپری پیش رو شرکت کنم می‌توانم قول کسب سهمیه المپیک پاریس را بدهم.

بابک یگانه عضو تیم ملی تراپ در گفت و گو با ایسنا، در خصوص کسب سهمیه المپیک در آخرین مسابقه جهانی توزیع سهمیه اظهار کرد: ۲۴ سال است که عضو تیم ملی تراپ هستم. صاصد اولین باشگاهی بود که در آن مسابقه دادم و قهرمان شدم. بعد از آن هم همواره در این رشته فعالیت داشتم. بیش از ۲۰۰مدال کشوری و مدال‌های غرب آسیا، جام خلیج‌فارس، میکس جهانی، میکس و انفرادی آسیا را در کارنامه دارم. مدال برنز انفرادی آسیا که حدود چهار قبل گرفتم برای اولین بار بود که در تاریخ تراپ ایران بدست می‌آمد. آخرین مسابقه کسب سهمیه المپیک در رشته تراپ هم در اردیبهشت در قطر برگزار می‌شود. در این مسابقات دو سهمیه در هر ماده توزیع می‌شود.

هدیه ویژه به اکرم عفیف به خاطر درخشش مقابل ایران

یک هوادار قطری که از علاقمندان اکرم عفیف است به خاطر درخشش این بازیکن در دیدار برابر ایران یک هدیه خاص را برای او در نظر گرفت. تیم ملی فوتبال قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف ایران رفت.

قطر در این بازی سخت توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند تا راهی فینال شود. ستاره این بازی اکرم عفیف بود که توانست یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم بدهد و البته باعث اخراج مدافع ایران هم شد.

دومین قهرمانی با هت‌تریک پنالتی در لوسیل/ عفیف یک تنه جام را در دوحه نگه داشت!

تیم ملی فوتبال قطر در دیدار فینال با زدن سه گل از روی سه ضربه پنالتی، قهرمان جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، در دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، دو تیم فوتبال قطر و اردن در ورزشگاه لوسیل به مصاف هم رفتند که در پایان قطری‌ها توانستند با پیروزی ۳ بر یک برابر اردن، برای دومین دوره متوالی قهرمان جام ملت‌های آسیا شد. آن‌ها ۴ سال پیش و در کشور امارات برای اولین‌بار در تاریخ خود موفق شده بودند قاره آسیا را فتح کنند و جام قهرمانی جام ملت‌ها را بالای سر ببرند و این بار در خانه و برابر تماشاگران خود به این مهم دست یافتند.

اکرم عفیف آقای گل جام ملت‌های آسیا شد

وینگر تیم ملی قطر با ۸ گل زده به عنوان آقای گلی جام ملت‌های آسیا رسید. اکرم عفیف، با سه گلی که از روی نقطه پنالتی در فینال جام ملت‌های آسیا برابر اردن به ثمر رساند، با ۸ گل زده به عنوان آقای گل این مسابقات دست یافت.

عفیف در فینال سه بار دروازه اردن را باز کرد، در نیمه نهایی یک گل به ایران زد، در یک هشتم نهایی گل پیروزی‌بخش تیمش را برابر فلسطین به ثمر رساند و در مرحله گروهی یک گل به تاجیکستان و دو گل به لبنان زد و توانست این عنوان را کسب کند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11584

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: