نقش رسانه به عنوان سفیران آگاهی بخش ماندگار است

قزل سفلی گفت: اصحاب رسانه به عنوان سفیران آگاهی بخش به عنوان افسران جبهه مقابل با دشمن در جنگ نرم حتما نقشتان بر جسته و ماندگار است و ما به توان، ظرفیت و همگرایی شما اصحاب رسانه می بالیم.

به گزارش ایران ریپورتس، اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با حضور در مراسم رویداد رسانه امید با اشاره به اینکه ایران مرکز اسلام دنیا است، گفت: تراز جمهوری اسلامی به دلیل قدمت هفت هزار ساله بودن بالا است و دشمن می‌بینند جمهوری اسلامی الارقم تحریم ها در حال پیشرفت است و دشمنان معترف هستند و می گویند هر کجای جهان که پا می گذاریم روح ایران را می بینیم.

وی با بیان اینکه مولفه اطلاع رسانی درحمله سایبری چند روز گذشته به سیستم سوخت بسیار کمک رسان بود، ابراز داشت: رسانه ها و خبرنگاران میدان را در دست گرفتند و کاری کردند که دشمنان نا امید شدند، کمک رسانه باعث شد در سریع ترین زمان ممکن مشکل حل شود.

قزل سفلی در ارتباط با حضور خبرنگاران و رسانه ها در جامعه تصریح کرد: حضور رسانه ها و خبرنگاران ما را از بحرانهای سختی نجات داد همانند زمان کرونا که همراهی رسانه و صبوری مردم باعث شد از آن دوران هم عبور کنیم.

وی دیده شدن پیشرفت ها در کنار کاستی ها را خواستار شد و ادامه داد: اکنون با چالش های ذهنی درگیر هستیم و غلبه بر چالش های ذهنی بر چالش های عینی این که وقتی ما میتوانیم ماهواره به فضا بفرستیم اما نمی‌گذارند از این اتفاق مثبت لذت ببریم بلافاصله ضعف ما را در ساخت خودرو را در مقابل دیدگان ما برجسته میکنند اما این بدین معنا نیست که این ضعف را نمی‌پذیریم این بدین معناست که ما باید نیمه پر لیوان را هم ببینیم پیشرفت ها در کنار این کاستی ها ببینیم.

قزل سفلی با بیان اینکه ضعف هایی داریم که این ضعف ها قابل کتمان نیست افزود: نارسایی ها بر هیچ کس پوشیده نیست امروز خیلی ها سفره هاشان کوچک شده است اما اجازه ندادند سفره عزت انقلابشان کوچک شود این را همه می‌دانند‌ لذا خبرنگاران نباید بگذارند دشمنان حقیقت را وارانه کنند، دشمن می خواهد کارآمدی نظام را ناکارآمد نشان دهد، نباید بگذاریم پیشرفت ها فراموش شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس خطاب به خبرنگاران گفت: در این مسیر شما به عنوان سفیران آگاهی بخشی به عنوان افسران جبهه مقابل با دشمن در جنگ نرم حتما نقشتان بر جسته و ماندگار است و ما به توان، ظرفیت و همگرایی شما اصحاب رسانه می بالیم.

انتهای پیام/

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10383

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: