کلینزمن، مرد بازنده نیمه‌نهایی‌ها

کلینزمن

یورگن کلینزمن برای چهارمین بار در مرحله نیمه‌نهایی یک تورنمنت فوتبالی شکست خورد.

 

هداپرس:تیم‌های ملی فوتبال کره‌ جنوبی و اردن سه‌شنبه شب در ورزشگاه احمد بن علی در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا برابر هم به میدان رفتند که اردن در پایان دو بر صفر تیم کلینزمن را شکست داد تا طلسم ۶۶ ساله قهرمان‌نشدن کره‌ای‌ها در قاره کهن دست کم برای چهار سال دیگر تمدید شود. اما نکته جالب آن که یورگن کلینزمن قبل از این در مرحله نیمه‌نهایی سه تورنمنت متفاوت نیز ناکام بوده است.

این سرمربی آلمانی در نیمه‌نهایی جام‌ جهانی ۲۰۰۶، زمانی که هدایت تیم‌ ملی کشورش را بر عهده داشت، با دو گل مغلوب آتزوری شد تا ژرمن‌ها در رسیدن به فینال ناکام باشند.

دومین ناکامی مرد ۵۹ ساله در نیمه‌نهایی‌ها به گلدکاپ ۲۰۱۵ با تیم‌ ملی فوتبال آمریکا برمی‌گردد؛ جایی که تیم تحت هدایت کلینزمن دو بر یک مغلوب جامائیکا شد. این سرمربی همچنین در نیمه‌نهایی کوپا آمریکا ۲۰۱۶ بازی را چهار بر صفر به آرژانتین واگذار کرد.

سرمربی آلمانی تنها یک بار روی نیمکت تیم‌ ملی آمریکا در نیمه‌نهایی گلدکاپ ۲۰۱۳ هندوراس را شکست داده و این تنها موفقیتش در نیمه‌نهایی تورنمنت‌ها بوده است.

حال با توجه به باخت دو بر صفر کره‌ جنوبی مقابل اردن و راه‌نیافتن تیم یورگن کلینزمن به فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ او برای چهارمین بار در این مرحله از یک تورنمنت ناکام ماند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11474

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: