پیام جهاد اسلامی فلسطین به آمریکا

فلسطین

معاون دبیرکل جهاد اسلامی در مصاحبه با الجزیره گفت: نابود کردن مقاومت یک توهم است؛ چرا که همه مردم فلسطین اهل مقاومت هستند.

 

هداپرس:معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه با الجزیره گفت: آنچه که در هفتم اکتبر رخ داد، به منزله صاعقه‌ای در منطقه بود و به تمامی تمهیدات برای کنترل اسرائیل بر منطقه ضربه زد.

وی افزود: هدف از کشتارهای اسرائیل استرداد بازدارندگی اسرائیل در منطقه است. بمباران تل‌آویو در هفتاد و چهارمین روز جنگ گواهی بر شکست تجاوزات است. آن صحبت‌هایی که در خصوص راهکار دولتی مطرح می‌شود یک نیرنگ برای آرام کردن فلسطینی‌ها است.

وی عنوان داشت: اسرائیل از شکست میدانی خود از طریق کشتارهای هولناکی که جهانیان شاهد آن هستند، فرار می‌کند.

معاون دبیرکل جهاد اسلامی در مصاحبه با الجزیره گفت: نابود کردن مقاومت یک توهم است؛ چرا که همه مردم فلسطین اهل مقاومت هستند.
وی افزود: صحبت از مرحله‌ها در جنگ دروغ است، چراکه یک وجب در غزه باقی نمانده که هدف قرار نگرفته باشد. هدایت این جنگ را واشنگتن و غرب برای حفظ بازدارندگی اسرائیل بر عهده دارند. اسرائیل بعد از این دوره جنگ، مثل سابق نخواهد شد. رویاها و توهمات واشنگتن در منطقه با پایان این دور از جنگ دفن خواهد شد.

معاون دبیرکل جهاد اسلامی گفت: اراده سیاسی از سوی کشورهای عربی برای به جریان انداختن اهرم‌های فشار قدرتمندی که در دست دارند، وجود ندارد. تلاش‌های عرب‌ها برای التماس کردن مقابل واشنگتن فایده‌ای ندارد، چرا که این آمریکاست که جنگ را هدایت می‌کند.

منبع:ایسنا

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10198

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: