خط و نشان روسیه برای غرب

روسیه

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: مسکو فهرست نمایندگان نهادهای اروپایی و کشورهای عضو اتحادیه اروپا که در پاسخ به دوازدهمین بسته تحریم‌های ضد روسی از ورود به خاک روسیه منع شده‌اند را به طور قابل توجهی گسترش داده است.

 

هداپرس: وزارت امور خارجه روسیه در پی دوازدهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه مسکو اعلام کرد که به اقدامات غیردوستانه غرب «به موقع و به طور مناسب» پاسخ داده خواهد شد.

کمیسیون اروپا روز گذشته (دوشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که شورای اتحادیه اروپا دوازدهمین بسته تحریم‌ها علیه روسیه را تصویب کرده است و این بسته بر اعمال ممنوعیت‌های بیشتر واردات و صادرات به روسیه، مقابله با دور زدن تحریم‌ها و محدود کردن راه گریزها تمرکز دارد.

این درحالی است که ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیشتر گفته بود: بسته جدید تحریم‌های ضد روسی مانند همه تحریم‌های قبلی، آسیب بیشتری به اتحادیه اروپا وارد خواهد کرد.

از زمان آغاز جنگ اوکراین در اسفند ۱۴۰۰ تاکنون، آمریکا و کشورهای غربی در پاسخ به این اقدام روسیه، تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال و میلیاردها دلار تسلیحات و تجهیزات نظامی به کی‌یف ارسال کرده‌اند.

منبع:ایرنا

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10189

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: