ژنرال صهیونیست: جنگ غزه ۳ ماه قبل تمام شد و حماس هم نابود نشد

ژنرال صهیونیست

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از بازگشت حماس به قدرت در نوار غزه می‌گویند و تایید می‌کنند که حماس پس از گذشت بیش از شش ماه از جنگ، در حال ساماندهی و بازسازی خود بوده و بار دیگر قدرت را به دست گرفته است.

 

هداپرس:ژنرال «اسرائیل زیو» یکی از نیروهای ذخیره و رئیس سابق مرکز عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی تحلیلی با شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم، اظهار کرد: تناقض میان اهداف جنگ علیه نوار غزه و محقق نشدن آنها تمام اقداماتی را که ارتش انجام می‌دهد، به حالت تعلیق درآورد و کلیدها را به حماس داد تا خود را بازسازی کند.

ژنرال زیو درباره بازگشت حماس به قدرت در نوار غزه گفت: هدف جنگ نابود کردن حاکمیت حماس بود اما بنیامین نتانیاهو نخست وزیر (رژیم صهیونیستی) تصمیمی برای جایگزینی حماس نمی‌گیرد.

این ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی افزود: نتیجه‌اش این بود که حماس در حال ساماندهی و بازسازی خود بوده و بار دیگر قدرت را به دست آورده و کار توزیع کمک‌های بشردوستانه را به دست گرفته است، همچنین این جنبش عملیات بازسازی را آغاز کرده در حالی که شهرک‌ها خالی بوده و رها شدند.

رئیس سابق مرکز عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه تاکید کرد: جنگ در نوار غزه از بیش از سه ماه قبل تمام شده است، ارتش اهداف مشخصی ندارد بنابراین داخل نوار غزه نماند و چهار لشکر را بیرون کشید زیرا موثر نخواهد بود و تنها تلفات خواهد داد.

در ادامه این اظهارات ژنرال زیو، تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد حماس نابود نشد بلکه برعکس هنوز قدرت انحصاری نوار غزه است.

این شبکه عبری زبان در ادامه گزارش داد حماس پس از عقب‌نشینی بیشتر نیروهای ارتش اسرائیل در بخشی از مناطق نوار غزه کار بازسازی را با ابتکارعمل‌های فردی تحت مدیریت خود آغاز کرده است و ساکنان این مناطق شروع به آغاز زندگی روتین خود کردند.

پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکید کردند که این رژیم هرگز نتوانست اهداف خود از جنگ علیه غزه را محقق کند و در این جنگ کاملا شکست خورد.

«خایم لوینسون» خبرنگار مسایل سیاسی روزنامه عبری زبان «هاآرتص» در مقاله‌ای نوشت: ما در جنگ شکست خوردیم و این نتیجه‌گیری روشن هر «اسرائیلی» است، واقعیت این است که اهداف جنگ هرگز محقق نخواهد شد و اسرا هرگز با فشار نظامی بازگردانده نخواهند شد و امنیت هرگز باز نخواهد گشت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=15189

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: