نتانیاهو: غزه را ویران می‌کنم!

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی از غیرنظامیان خواست تا مناطق فلسطینی را ترک کنند و هشدار داد که جنگ با حماس« زمان‌بر و دشوار» خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هدا پرس، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با این گفته که «انتقام این روز سیاه» را می‌گیرد مدعی شد هر جایی را که توسط حماس استفاده می‌شود، به «ویرانه» تبدیل کند.

او در یک سخنرانی تلویزیونی شنبه شب، غزه را «شهر شرارت» خواند و از غیرنظامیان صهیونیست خواست فوراً منطقه پرجمعیت غلاف غزه را که حدود دو میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند، ترک کنند. نتانیاهو گفت: تمام مکان‌هایی که حماس در آن‌ها پنهان شده و در آنها فعالیت می‌کند، را به ویرانه تبدیل خواهیم کرد.

او گفت: آنچه امروز رخ داد قبلاً هرگز در اسرائیل دیده نشده بود و من اطمینان خواهم داد که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد. کل کابینه از این تصمیم حمایت می‌کند. ارتش اسرائیل فوراً از تمام توان خود برای از بین بردن قابلیت‌های حماس استفاده خواهد کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد که اسرائیل به سمت یک جنگ «سخت» پیش می‌رود که «زمان می‌برد».

روز شنبه، حماس حمله بزرگی را از غزه آغاز و طی آن به چندین مکان در جنوب سرزمین‌های اشغالی حمله کرد و تأسیسات نظامی را هدف گرفت و در تعدادی از نقاط مرز را شکست. در جریان این حملات، طیف وسیعی از تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی منهدم و نیروهای زیادی کشته و یا به اسارت درآمدند.

نتانیاهو تشدید تنش‌ها را «جنگ» توصیف کرده و از فراخوان نیروهای ذخیره برای تقویت بیشتر صفوف ارتش این رژیم خبر داده است.

بر این اساس ارتش رژیم صهیونیستی کار تخلیه ساکنان شهرک‌های صهیونیست نشین غلاف غزه را آغاز کرد.

نفتالی بنت، نخست وزیر سابق اسرائیل در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز اعلام کرد که «اسرائیل» غزه را نابود خواهد کرد.

وی افزود: این یکی از سخت‌ترین روزهای تاریخ «اسرائیل» است و زمان آن فرا رسیده است که «اسرائیل» حماس را پس از شروع حملات موشکی‌اش و گروگان گیری ویران می‌کند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10014

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: