دغدغه یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس؛ از لیست ها عبور کنیم

انتخابات مجلس

یک کاندیدای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران، با تاکید بر اینکه کاندیداها باید برنامه داشته باشند، افزود: مجلس می تواند مشکل و دغدغه مردم را حل کند به شرطی که از این لیست ها عبور کنیم.

 

هداپرس:بابک جوادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به فعالیت ها و سوابق کاری اش گفت: بنده کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر هستم؛ کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دکترای اندیشه سیاسی داشته و آشنا به مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امور بین الملل و دارای تجربه کار رسانه ای هستم.

وی با تاکید بر اینکه باید کاندیداها برنامه داشته باشند، افزود: خیلی از کاندیداها برنامه ندارند و فقط به دنبال لیست ها هستند، آن هم لیست هایی که خود کاندیداها در آن نقشی ندارند و بقیه برای آن ها تعیین تکلیف می کنند.

جوادی با اشاره به دو وظیفه نمایندگی مجلس مبنی بر قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون اظهار کرد: ما دو نوع نماینده داریم؛ یکی نماینده مجلس و دیگری نماینده مردم در مجلس. نگاه من این است که نماینده مردم باید در مجلس باشیم که این در مقابل نماینده مجلسی است که از داخل لیست ها بیرون می آید.

وی در ادامه چنین ابراز عقیده کرد: ۳۰ نفر در قالب یک لیست با تبلیغات وسیع وارد مجلس می شوند؛ خواهشم از مردم این است که گرفتار این لیست ها و چهره ها نشوند که کلاهی بر سرشان می رود.

این کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم عنوان کرد: تا ۴ سال پیش اعتقاد داشتم که اصلا تهران به نماینده احتیاج ندارد چون نمایندگان آن کاری برای حوزه انتخابیه تهران انجام نمی دهند؛ این ها نمایندگان مجلس و نه نماینده مردم هستند.

وی با بیان اینکه ما سخنگو و حامی مردم می خواهیم، افزود: باید دفاتر ارتباط مردمی نمایندگان در مساجد و نه بروکراسی اداری و ساختار مجلس شکل بگیرد مگر نماینده چه کاره است که برای مردم وقت ملاقات بگذارد؟ همه چیز مردم هستند و مردم هم برای تشکیل مجلس قوی، سالم، صالح و مردم‌سالار در انتخابات مشارکت می کنند. مجلس به شرط انتخاب اصلح و شایسته می تواند در راس امور باشد؛ مجلس قوی دولت قوی و ایران قوی را شکل می دهد.

جوادی در پایان با بیان اینکه برای تهران برنامه دارد، گفت: باید در کنار همدیگر و هم افزایی قرارگاهی به دنبال حل مشکلات باشیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12291

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: