ناکامی رژیم صهیونیستی برای آزادی اسیر صهیونیست

رژیم صهیونیستی

گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس دوشنبه شب اعلام کرد که تلاش نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را برای آزادی یک اسیر در مرکز غزه ناکام گذاشته است.

هداپرس:گردان‌های قسام اعلام کرد که تلاش یک گروه از نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی برای آزادی یکی از اسرای صهیونیستی در اردوگاه البریج را ناکام گذاشته است.قسام افزوده است: نیروهای صهیونیست به مکانی که گمان می‌کردند یکی از اسرا در آنجا نگهداری می‌شود، وارد شدند که مجاهدان این گردان با آنها درگیر شدند و در نتیجه اعضای این نیرو کشته و زخمی شدند.

بر اساس این گزارش در این عملیات وسایل نظامی از نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی نیز به غنیمت گرفته شده است.

نیروهای گردان‌های قسام همچنین گروهی از نیروهای کماندوی اسرائیلی را در داخل خانه‌ای در نزدیکی منطقه المحطه در شهر خان یونس با راکت ضدنفر هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف ساختن عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع:مشرق

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10774

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: