آخرین فرصت سامانه یکپارچه خودرو برای برخی متقاضیان

سامانه یکپارچه خودرو

فرصت مشارکت‌کنندگان در مرحله دوم سامانه یکپارچه خودروها که نوبت تخصیص آن‌ها به فصول بعدی (سال ۱۴۰۳) افتاده امشب به پایان خواهد رسید.

 

هداپرس:در راستای اجرای دستورالعمل تنظیم بازار خودروهای سواری و با هدف تسهیل شرایط برای کلیه متقاضیان خودرو و همچنین با توجه به برنامه تولید گروه سایپا، از محل ظرفیت‌های قابل ارائه برای دو محصول کوئیک GX- L و کوئیک GXR- L  از طریق سامانه یکپارچه، این امکان فراهم شد تا مشتریانی که در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروهای داخلی شرکت کرده و دارای نوبت تحویل در سال ١۴٠٣ هستند؛ در صورت تمایل برای تغییر خودروی خود اقدام کنند.

این عرضه که در قالب سه طرح عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر) و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، اجرایی شده از عصر روز چهارشنبه (۲۷ دی ماه) آغاز و تا ساعت ٢٣ و ۵٩ دقیقه امشب (٣٠ دی ماه) در نظر گرفته شده است؛ بر این اساس این مهلت امشب به پایان خواهد رسید.

گفتنی است که ویرایش ثبت‌نام و جایگزینی محصول در این مرحله، هیچگونه حقی را برای متقاضی جهت دریافت خودرو ایجاد نمی‌کند و تعهد خودروساز صرفاً پس از قطعی شدن ثبت نام و واریز وجه متقاضی در زمان مقرر شده توسط خودروساز، شکل می‌گیرد.

همانطور که اشاره شد، خودروهای عرضه شده در این مرحله، با توجه به اعلام شرکت سایپا خودروهای کوئیک GX- L، کوئیک GXR- L با روش فروش‌فوق‌العاده برای تحویل حداکثر سه ماهه و پیش فروش فصل‌های بهار تا زمستان ۱۴۰۳ است. برای کلیه متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه که موعد زمانی تحویل خودروی آن‌ها فصول آتی، تعیین شده است، امکان لغو سفارش و انتخاب محصولات عرضه شده میسر شده و می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و تغییر نوع خودرو در سامانه یکپارچه اقدام کنند.

متقاضیان پس از فراخوان و اعلام توسط خودروساز با توجه به نوع روش فروش (فوق‌العاده یا پیش‌فروش)، نسبت به واریز وجه اولیه یا تکمیل وجه اقدام کنند.

منبع:ایسنا

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10930

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: