زورگیر خشن باقرشهر به دام افتاد

زورگیر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق که از افراد در محدوده «باقرشهر» با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد به همراه کشف ۵ پرونده سرقت، خبر داد.

 

هداپرس:سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: در دی ماه ۱۴۰۲ در پی مراجعه و شکایت فردی در خصوص سرقت به عنف مقدار زیادی پول و تلفن همراه در محدوده باقرشهر پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی سرانجام در ۲۸ دی ماه امسال مخفیگاه متهم را در محدوده باقرشهر شناسایی کردند و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی تیم‌های عملیات کلانتری باقرشهر به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: تیم عملیات کلانتری ۱۷۵ روز گذشته با حضور در مخفیگاه متهم طی یک عملیات منسجم و پلیسی متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده متهم ۳۶ ساله که دارای سوابق متعدد در امر سرقت می‌باشد علیرغم انکارهای اولیه در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به ۵ فقره سرقت به عنف معترف که تا کنون ۲ شاکی به کلانتری مراجعه و متهم را شناسایی نموده‌اند، متهم نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شهرستان گردید.

سرهنگ طرهانی با اشاره به شیوه و شگرد سارقان که اقدام به سرقت اموال با ارزش می‌نمایند از شهروندان درخواست کرد: به منظور تامین امنیت جانی و مالی خود از نگهداری و حمل پول نقد، اموال با ارزش به همراه خود خودداری نموده و در صورت مجبور بودن به حمل و نگهداری پول نقد یا اموال با ارزش آنها را در معرض دید دیگران نگذاشته و یا توجه اطرافیان را جلب ننماید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10934

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: