شکایت رئیس پیشین فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری

فدراسیون ترای اتلون

رییس پیشین فدراسیون ترای‌اتلون (سه‌گانه) و یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست این فدراسیون به دیوان عدالت اداری شکایت کرد.

 

هداپرس:مجمع انتخابات ریاست فدراسیون ترای‌اتلون (سه‌گانه) چهارشنبه ۲۹ فروردین برگزار شد و ‌کاظم حججی با کسب ۲۴ رای به مدت ۴ سال رییس این فدراسیون شد.

مهدی گودرزی، رئیس پیشین فدراسیون و یکی از کاندیداها که در این انتخابات ۵ رای به‌دست آورد ادعا کرده انتخابات این مجمع غیرقانونی بوده و به دیوان عدالت اداری شکایت خواهد کرد.

اکنون او از وزیر ورزش می‌خواهد که موضوع را پیگیری و قبل از ورود دیوان عدالت اداری، انتخابات این فدراسیون را ابطال کند.

مهدی گودرزی، رییس پیشین فدراسیون سه‌گانه در گفت‌وگو با ایسنا، مدعی شد: طبق اساسنامه، هیات رییسه هر فدراسیون باید ۱۱ عضو داشته باشد و هر جلسه با دو سوم اعضا رسمیت پیدا می‌کند. در دوره سرپرستی آقای نامنی، جلسه هیات رییسه تنها با ۴ نفر که شامل، نامنی، سرپرست دبیری، خزانه‌دار و نایب رییس می‌شود، تشکیل شده است. بازرس هم که جزو هیات رییسه نیست. بنابراین همه تفویض‌هایی که برای هیات رییسه گرفته شده از محل اساسنامه مورد تایید دولت، زیر پا گذاشته شده است. انتخاباتی که تاریخ برگزاری آن، کمیسیون‌ها و .. بر اساس این هیات رییسه انجام شده باشد غیرقانونی بوده و من بارها این را به دوستان اعلام کردم اما ترتیب اثر ندادند تا این که اسناد و مدارک را در دیوان عدالت اداری ثبت کردم. در روز انتخابات هم به آقای خسروی وفا، رئیس کمیته ملی المپیک و آقای اسبقیان، معاون وزیر ورزش اعلام کردم که انتخابات غیرقانونی است.

او در مورد ادعای خود، توضیح داد: اکنون منتظر رای دیوان عدالت هستم اما ترجیحا امیدوارم که آقای وزیر این موضوع را پیگیری کرده و اجازه ندهد تا دستگاه قضایی رای دهد و زودتر ابطال انتخابات را اعلام کند. واضح است که برای رسمیت داشتن هیات رییسه، حداقل حضور ۶ عضو لازم بوده اما وقتی جلسات رسمیت نداشته باشد خروجی آن هم رسمیت نخواهد داشت. حتی هیات رییسه تفویض اختیار گرفت که ۱۲ رای کمیسیون‌ها را بچیند. یک سال هم که انتخابات را به تاخیر انداختند و همه آن چیزی که در اختیار داشتند را تغییر دادند و در آخر هم راضی نشدند که شرایط عادلانه  را برای انتخابات فراهم کنند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=15181

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: