نظر کارشناس داوری درباره پنالتی سوریه/ بیرانوند باید اخراج می‌شد؟

بیرانوند

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: صحنه خطای علیرضا بیرانوند روی بازیکن تیم سوریه به درستی پنالتی اعلام شد.

هداپرس:نادر جعفری کارشناس داوری فوتبال کشورمان در گفتگوی کوتاه با خبرورزشی، درباره صحنه خطای پنالتی اعلام شده از سوی داور کره‌ای علیه تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: با توجه به استفاده داور بازی از کمک داور ویدیویی این صحنه به درستی پنالتی اعلام شد.

وی افزود: در صحنه اول به نظر می‌رسید بازیکن حریف در موقعیت آفساید به دروازه تیم ملی ما نزدیک شده اما در تصاویر کامپیوتری دیدیم که این اتفاق نیفتاده بود و بدن روزبه چشمی آفساید را پر کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: در لحظه خروج علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ما با استوک روی پای بازیکن تیم سوریه را لمس کرد که این حرکت قطعاً خطا بوده و داور بازی آن را پنالتی اعلام می‌کند. اتفاقی که داور کره‌ای هم رای به آن داد. البته این نوع خطاها و این قبیل اتفاقات با وجود کمک داور ویدیویی بهتر قابل تشخیص است.

جعفری همچنین درباره خطای پنالتی نیمه اول برای تیم ملی کشورمان نیز گفت: در آن صحنه هم بازیکن تیم سوریه مهدی طارمی را از پشت شارژ کرد و داور کره‌ای به درستی تشخیص داد که باید پنالتی زده شود. در این قبیل شارژ از پشت ها درون محوطه جریمه، حتی اگر بازیکن رو به دروازه هم نباشد پنالتی اعلام می‌شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11334

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: