واحدی: هنوز چیزی تمام نشده

واحدی

ستاره جوان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: از برد در بازی دوم فینال خوشحالیم اما هنوز چیزی تمام نشده است.

 

هداپرس:سینا واحدی بعد از برد مقابل الریاضی لبنان در بازی دوم فینال سوپر لیگ غرب آسیا توضیح داد: حریفی که امروز با آنها بازی کردیم از نظر هزینه و امکانات خیلی جلوتر از ما هستند. آن‌ها پنج بازیکن خارجی داشتند و ما فقط یک خارجی داشتیم.

ملی‌پوش و ستاره جوان تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: به خاطر باخت بد در لبنان مهم بود که این بازی را مقابل هواداران عزیز خود با برد پشت سر بگذاریم و از این جهت خوشحالم و به کادر فنی تبریک می‌گویم. از هواداران خودمان نیز بسیار تشکر می‌کنم که از تیم حمایت کردند و خدا را شکر شرمنده آن‌ها نشدیم.

گارد تیم شهرداری گرگان درباره علاقه خود برای بازی مقابل الریاضی در فینال سوپر لیگ غرب آسیا نیز گفت: سال قبل ما به این تیم باختیم و از این رو برای ما و خودم ارزشمند بود که این تیم را با تیم شهرداری گرگان ببریم. البته هنوز چیزی تمام نشده و ما کاملا خوشحال نیستیم، تمام تمرکز خودمان را برای بازی بعد در لبنان میگذاریم.

او با اشاره نبود یار خارجی دوم در ترکیب شهرداری گرگان نیز اظهار کرد: امیدوارم با جذب بازیکن خارجی دوم تیم خودمان را برای بازی‌های بعد تقویت کنیم. از ویل چری تشکر می‌کنم که در دفاع و حمله با تمام وجود بازی کرد و یک انرژی خوبی به تمام بازیکنان داد.

واحدی در پایان گفت: بسیار مهم بود که این بازی را ببریم و از این جهت خوشحالم. از الان برای بازی سوم در لبنان آماده می‌شویم تا بهترین نتیجه را بگیریم و این هواداران پر شور خود را خوشحال کنیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=15734

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: