با حضور رئیس مجلس

جلسه مشترک کمیسیون اقتصادی با مدیران عامل هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری برگزار شد

کمیسیون اقتصادی

صبح امروز نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران عامل هلدینگ‌های بزرگ سرمایه گذاری با حضور رئیس مجلس برگزار شد.

 

هداپرس:در این نشست مشترک که با هدف کمک به رشد تولید با استفاده از ظرفیت‌های بورس و زمینه‌سازی برای رفع مشکلات و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری‌های غیرمستقیم بورسی برگزار شد، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون اقتصادی، رئیس سازمان بورس و جمعی از مدیران عامل هلدینگ های بزرگ کشور حضور داشتند. در این جلسه مدیران عامل هلدینگ ها و شرکت های تامین سرمایه گذاری و تامین سرمایه و دبیرکل نهادهای مالی نکاتی برای بهره وری و افزایش تولید مطرح کردند.

در این جلسه به مواردی همچون موضوع قانون های پایه و مادر مثل قانون مالیات های مستقیم، توجه به ابزارهای مالی در برنامه توسعه تاکید شد و اینکه اصلاح قانون به نحوی باشد که از اخذ مالیات مضاعف یا مالیاتی که باعث حذف انگیزه سرمایه گذاران می‌شود، جلوگیری شود.

در این نشست، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی با اشاره به مالیات واحدهای تولیدی، ایراداتی نسبت به واریز منابع سازمان بورس به خزانه مطرح کرد.

در نهایت مقرر شد با همفکری کمیسیون اقتصادی، مرکز پژوهش های مجلس و مدیران عامل هلدینگ ها پیشنهاداتی مطرح و نهایی شود و به اطلاع نمایندگان مجلس برسد تا مسیر اصلاح قانون بودجه در این زمینه فراهم شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=15045

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: